PracaGrupypl.praca.dyskusje › permanentna inwigilacja... ;)

  • 1. Data: 2003-05-27 08:40:25
    Temat: permanentna inwigilacja... ;)
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    witam

    http://www.uplook.net/ - obejrzyjcie flasha na stronie głownej ;))

    --
    pozdrawiam rafi
    toyotka [carina e] normaaaaaaaalnie wymiata ;)

  • 2. Data: 2003-05-27 09:00:54
    Temat: Re: permanentna inwigilacja... ;)
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns93886C94831BAWpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...
    > witam
    >
    > http://www.uplook.net/ - obejrzyjcie flasha na stronie głownej ;))

    a cóż to za nowość... ;) to wszak wiadomo od zawsze? ze admin wie wiecej ;)

    ale gdyby zając się uczciwie pracą w godzinach pracy to nikt złego słowa nie
    powie na zagranie w puzla dla relaksu czy pogadaniu ze znajomym....

  • 3. Data: 2003-05-27 19:55:17
    Od: "ebeetle" <e...@i...pl>

    straszne :(

  • 4. Data: 2003-05-27 22:13:31
    Od: k...@p...onet.pl

    > straszne :(

    I chyba pozbawione sensu. O ile mnie pamięć nie myli przeprowadzano kiedyś
    eksperyment - w miejscu pracy zainstalowano kamerę dzięki której pracodawca
    mógłby kontrolować działania pracownika i głośnik przy pomocy którego mógł go
    pouczać lub wydawać rozkazy. Wyniki - spadek wydajności i wzrost poziomu stresu.

    Gdzieś tkwi błąd skoro pracownik połowę czasu spędza na pierdołach. Albo
    wymienić pracownika albo pana od HR.

    pozdrawiam
    kyokpae

  • 5. Data: 2003-05-29 09:26:02
    Od: w...@p...onet.pl

    >   Gdzieś tkwi błąd skoro pracownik połowę czasu spędza na pierdołach. Albo
    > wymienić pracownika albo pana od HR.
    >
    > pozdrawiam
    > kyokpae

    Rozumiem przy zbiorze truskawek, ale tzw. pracownikowi umysłowemu mogę płacic
    za miesiąc gadania z kim tam sobie chce czy robienia innych pierdół, pod
    warunkiem że wtedy gdy bedzie na prawdę potrzebny to mnie nie zawiedzie i
    korzyści płynące z podjętych przez niego działań będą dla mnie o wiele bardziej
    istotne niż ponoszone koszty jego zainteresowań.

    Paweł

  • 6. Data: 2003-05-29 09:49:23
    Od: f...@t...pl

    Krypto reklama :(
    dajcie spokój, takie narzędzia istnieją już kupę czasu.