PracaGrupypl.praca.dyskusjepalenie w miejscu pracy › Re: palenie w miejscu pracy
    From: "tomekn" <t...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: palenie w miejscu pracy
    Date: Sun, 14 Dec 2003 00:57:21 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@80.51.250.97

    Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:brfh5c$8bh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    Robisz tak. Zima jest najlepszą porą do tego typu nauki . Przerabiałem to u
    siebie skutkowało na 100% . Z usmiechem na ustach otwierasz wszyttkie okna i
    robisz mały przeciąg spadek temperatury w biurze do kilku stopni natychmiast
    wywoła małą awanturę z której musisz wyjść jako wygrany. Ja postawiłem
    sprawę jasno jak któryś zamknie drzwi lub okno to się bardzo pogniewamy i
    stałem tak jak sierota z jakieś 5 minut aż nie dotarło do tych łbów kto tu
    jest na prawie ja czy oni ze swoimi papierosami. Nikt ale to nikt nie śmiał
    podejść i zamknąć okna i dzwi skoro przy nich stałem. Zwracam Ci uwagę też
    na to że im więcej jest tych palących to lepiej i łatwiej Ci pójdzie bo nie
    każdy w tym samym momencie pali papierosa a zimno jest wszystkim i do łbów
    dociera znacznie szybciej . Oni moga palić Ty możesz otwierać okna taki
    dawałem argument i powiem poskutkowało dzisiaj nie mam jużtego problemu palą
    jak mnie nie ma ;-). i pamietaj to Ty jesteś na prawie nie oni.
    pozdr
    tomekn