PracaGrupypl.praca.dyskusjeoszustwo z ogłoszenia o pracę › Re: oszustwo z ogłoszenia o pracę
  • Data: 2003-10-18 11:45:27
    Temat: Re: oszustwo z ogłoszenia o pracę
    Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4850.00000042.3f9122ee@newsgate.onet.pl...

    > Jakieś 2-3 tygodnie temu w ogłoszeniu drobnym w GW firma działająca w
    branży
    > finansowej poszukiwała osoby do sprzedaży swoich usług. Podała tylko swój
    adres
    > e-mailowy. Po odpowiedzi zaprosiła do biura - w którym praktycznie nic nie
    > było. Komputery, w związku z przeprowadzką, miały być dopiero dziś. Jednak
    do
    > wczoraj kandydat miałby zapłacić 100zł za 'szkolenie'.
    >
    > 'Biuro' mieści się na ul. Langiewicza w Warszawie, firma nazywa się
    "Biuro
> [...]

    Dla mnie oszustwem jest wszystko, za co musisz zapłacić z góry. Szczególnie
    wtedy, kiedy "szkolenie" ma Cię obowiązywać przed podpisaniem umowy o pracę
    i inni kandydaci też mają je przejść. Nie płać. Jeśli chcą Cię na
    pracownika, to najpierw Cię zatrudnią a potem będą doszkalać ewentualnie, a
    nie najpierw szkolenie a potem selekcja, bo moim zdaniem chodzi im tylko o
    KASE. Nie daj się zrobić w balona, wiem że z pracą ciężko, bo sama szukam
    prawie 3 lata ale nigdy na coś takiego nie dam się nabrać. To dla nich po
    prostu tani i łatwy zarobek, a dla Ciebie niestety utrata kasy, z którą i
    tak jest krucho. :(

    D.