PracaGrupypl.praca.dyskusjeokresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ? › Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
    Date: Tue, 5 Mar 2002 14:42:32 +0100

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a607tm$j0m$1@news.tpi.pl...

    > Widzę że albo masz szczęście pracować Chester w "normalnej" firmie
    albo nie
    > wiesz jak się dziś traktuje ludzi,

    Mysle, ze nie powinieneś odczytywać mojej wypowiedzi jako atak.
    Zasugerowałem, że rozdrabnianie się na takie, zwłaszcza negatywnie
    przez Ciebie oceniane epizody może Ci nie ułatwić dostania "normalnej"
    pracy. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że nowy pracodawca zapyta
    Cię o powody rezygnacji z pracy. Argumentacja zawierająca spory,
    negatywny ładunek emocjonalny może niekorzystnie wpłynąć na Twój
    wizerunek.
    A faktu, że jesteś dobry, dowiedziesz przecież na okresie próbnym.

    Pozdrawiam

    Chester EM