PracaGrupypl.praca.dyskusjeogłoszenia › Re: ogłoszenia
    From: szatan <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogłoszenia
    Date: Wed, 5 May 2010 13:23:19 +0200
    Sender: s...@o...pl

    Dnia 1 May 2010 20:39:52 +0200, Wojciech Bancer napisał:

    > Może myślenie analityczne? Swoją drogą, co taki programista robi jak jest awaria
    > internetu. Nie robi, bo mu google odcięli i on biedny składni nie zna? :)

    Ja się zgodzę z yamma. Jesli nie ma Internetu, to odpalamy dokumentację
    z dysku a nie z sieci. Bez obrazy, ale myślenie analityczne można sprawdzić
    innymi testami/sposobami. Podobnie jak pamięc krótkotrwałą, zdolność
    kojarzenia, spostrzegawczość itp.

    Programowanie nie polega (moim zdaniem, ale ja lama jestem) na pamiętaniu
    wszystkich metod, klas itp - od tego jest dokumentacja. Moje podejście jest
    takie, że wiem mniej więcej gdzie ich szukać, jakiej klasy użyć, jaki
    interfejs ma implementować nowa klasa etc. Po szczegóły zaglądam
    do MSDN.

    No i problem mam, bo na "wszystkich" rekrutacjach (na razie tylko
    jednej ... na szczęście, bo dopiero zaczałem pracować nad zmianą zajęcia)
    odpadłem.

    Tak... nie pamiętam na 100% jakie wyjątki rzuca jakaś rzadko przeze mnie
    używana klasa (nie, żebym w parę sekund w MSDN potrafił sprawdzić). Mówię
    że chodzi prawdopodobnie o .. i .. i prawdopodobnie .. z uwagi na
    niebezpieczeństwo sytuacji ..

    Nie, żebym nie potrafił się czegoś dowiedzieć i zapamiętać w parę minut na
    podstawie lektury z MSDN i paru kawałków kodu na social.msdn
    (często dokładnie o to, o co pytają w teście). Ale pewnie jest to wymagane,
    bo na pewno świadczy o tym, że danej klasy zupełnie nie znam i nigdy się
    jej nie nauczę. Co innego osoba, która ją zna, lub przypadkiem trafi w
    poprawną odpowiedź.

    Wiem, że to trudne do realizacji jednak chwila z komputerem i kawałek kodu
    prawdę powie. Jak ktoś nie potrafi, to mu Internet, MSDN i tak nie pomoże
    ;). Ale jak kilkadziesiąt osób sprawdzić...? Rozumiem problem.

    > No to idź na księgową. :)

    Rynek wydaje się być dość nasycony. Może to sygnał, że warto o tym
    faktycznie pomyśleć ;)?

    pozdrawiam