PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta pracy dla hostess › Re: oferta pracy dla hostess
  • Data: 2004-07-23 17:41:38
    Temat: Re: oferta pracy dla hostess
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsblffowl5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...
    > Dnia Fri, 23 Jul 2004 15:27:31 +0200, Katalizator
    > <d...@p...pl> napisał:

    > Wlasnie sie trzymam zasad.
    > Wyraznie pisze w opisie grupy, ze ogloszenie ktore "nie ukazalo sie z
    > roznych przyczyn na grupie praca.ogloszenia",

    definicje "roznych" zostawmy P.M.( i tak jest nagi)

    > Najlepiej byloby wstawic to jasno do FAQ praca ogloszenia, zeby unikac
    > sytuacji, ze ludzie sla ogloszenia na obie grupy i czekaja, gdzie ukaze
    > sie najpierw.

    tylko krol moze to zrobic , ale i tak jest nagi

    > Ogloszenie tutaj oznacza wg mnie rezygnacje z poddania sie moderacji na
    > praca.ogloszenia. Jest mozliwe, ale wiaze sie z tym pewna konsekwencja w
    > postaci nieopublikowania ogloszenia na grupie moderowanej.

    jesli jest to branza IT ( zdecydowanie zdominowana przez p.p.o) niech liza
    dupy swoim czytnikom.
    Bezrobotny potrzebuje pracy, pracodawca- pracownika i tego sie mamy trzymac!

    > Nie chodzi o robienie balaganu, a o jasne zasady dla dajacych tu
    > ogloszenie, wzamian straszenia ich abuse.
    Potrzeba matka wynalazkow. Tutaj jest potrzeba , zeby cos zmienlo sie w
    kwestii bezrobocia. Nieskonczony chaos jest idealnym ladem i odwrotnie.
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów