PracaGrupypl.praca.dyskusje › [oferta pracy] Frankfurt am Main/ programista

  • 1. Data: 2004-09-09 07:59:24
    Temat: [oferta pracy] Frankfurt am Main/ programista
    Od: "slonk0" <s...@w...pl>

    Dzień Dobry,
    poniewaz pl.praca.oferowana ma duze opoznienia, a sprawa jest pilna,
    zamieszczam ogloszenie na tej grupie.

    Potrzebny jest programista od 20.wrzesnia.
    Okres projektu: 50 dni roboczych
    Miejsce: Frankfurt / Main
    Wymagania sa podzielone w mandatory i optional.

    MANDATORY:
    - ogolnie: bardzo dobra znajomosc Java i J2EE (Web- i EJB-Container)
    - dobra znajomosc Sun Java System AppServer 7
    - dobra znajomosc UML
    - dobra znajomosc Web Services (szczegolnie. JAX-RPC, WSDL, albo JAXM)
    - dobra znajomosc von Sun Java System Studio/Netbeans albo Eclipse
    - dobra znajomosc w Bibliotheken i Tools (JAXP, apache-commons, log4j,
    JMock, MockEJB, Cactus, XDoclet, ant, CruiseControl)
    - znajomosc z Hibernate (objektrelationales Mapping)
    - znajomosc Database i SQL (Oracle)
    - bardzo wazne aby programista mial znajomosc SunOne Application Server!

    OPTIONAL:
    - znajomosc JAAS (java Atutehntication & Authorisation Service) i Java
    Security
    - dobra znajomosc C/C++
    - doswiadczenie z JNI (Java Native Interface) i Solaris (alboWindows)
    - znajomosc Sun C/C++-Compiler & Tools (Forté)
    - albo znajomosc Windows-C-/C++-Compiler & Tools (Produkt TBD od
    Bosch/Blaupunkt)
    - znajomosc ogolna Oracle-DBA (DB-Installation, otwarcie databace, Usern,
    Tablespaces i Tabellen, Storage Clauses, SQL-Query-Optimierung etc.)

    Nie konieczne, ale moglo by byc korzystne:
    - znajomosci w Kryptographie (Algorithmen etc.)

    CV i list motywacyjny z dopiskiem:
    "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. 28.08.97 o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"

    prosimy kierowac na adres: k...@k...pl

  • 2. Data: 2004-09-09 09:45:45
    Temat: Re: [oferta pracy] Frankfurt am Main/ programista
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dzień Dobry,
    > poniewaz pl.praca.oferowana ma duze opoznienia, a sprawa jest pilna,
    > zamieszczam ogloszenie na tej grupie.

    Proponuje zapoznac sie z FAQ ppo i tam puscic to ogloszenie.

    m.

  • 3. Data: 2004-09-09 10:01:15
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 09 wrz 2004 o 11:45 GMT, magia napisał(a):

    > Proponuje zapoznac sie z FAQ ppo i tam puscic to ogloszenie.

    Ale chyba zauwazyles ze sprawa jest pilna, pewnie potrzebuje powiedzmy
    dzisiaj juz kogos znalesc, najdalej jutro, a na ppo nowe posty przy
    sprzyjajacych wiatrach moga pojawic sie najwczesniej za 2-3 dni, ostatnio
    mozna cos takiego zaobserwowac, przy takich opuznieniach ppo traci sens
    swojego istnienia

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 4. Data: 2004-09-09 10:59:11
    Od: "alex " <a...@N...gazeta.pl>

    magia <m...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Proponuje zapoznac sie z FAQ ppo i tam puscic to ogloszenie.

    a ja nie proponuje :P Ja wzywam wszystkich pracodawcow do zamieszczania swoich
    ogloszen na ppd!!! Jak na ppo przestana splywac ogloszenia to moze w koncu
    moderatorzy zauwaza ze cos jest nie tak z ich praca...

    alex

  • 5. Data: 2004-09-09 11:08:25
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Brzezi" <u...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > sprzyjajacych wiatrach moga pojawic sie najwczesniej za 2-3 dni, ostatnio
    > mozna cos takiego zaobserwowac, przy takich opuznieniach ppo traci sens

    Na prawde wierzysz w bezrobotnych programistow z umiejetnosciami i
    doswiadczeniem opisanym w pierwszym poscie...?

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 6. Data: 2004-09-09 14:31:57
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Brzezi wrote:

    > Ale chyba zauwazyles ze sprawa jest pilna, pewnie potrzebuje powiedzmy
    > dzisiaj juz kogos znalesc, najdalej jutro, a na ppo nowe posty przy

    i tak nie znajdzie.spojrz na wymagania..
    m.

  • 7. Data: 2004-09-09 15:41:19
    Od: kingram <tuxman@_WYTNIJTO_op.pl>

    alex wrote:
    > a ja nie proponuje :P Ja wzywam wszystkich pracodawcow do zamieszczania swoich
    > ogloszen na ppd!!! Jak na ppo przestana splywac ogloszenia to moze w koncu
    > moderatorzy zauwaza ze cos jest nie tak z ich praca...

    Coś ty - w spostrzegawczość wierzysz?
    A może w dobrą wolę?
    Będą się cieszyć że im pracy ubędzie - a obserwatorzy z zewnątrz
    stwierdzą co najwyżej że z rynkiem pracy już tak kiepsko że ogłoszeń
    nawet na ppo nie ma... ;o)

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 8. Data: 2004-09-09 21:37:38
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 09 wrz 2004 o 16:31 GMT, marcins napisał(a):

    > i tak nie znajdzie.spojrz na wymagania..

    >MANDATORY:
    >- ogolnie: bardzo dobra znajomosc Java i J2EE (Web- i EJB-Container)

    srednio zaawansowany programista javy powinien to znac

    >- dobra znajomosc Sun Java System AppServer 7

    trzeba wykozystywac jakis server aplikacji, moze akurat ten

    >- dobra znajomosc UML

    zalezy co to oznacza "dobra", ale programista powinien znac UMLa, wkonuc
    jakos musi projektowac zanim cos stworzy, przydaje sie tez przy tworzeniu
    dokumentacji

    >- dobra znajomosc Web Services (szczegolnie. JAX-RPC, WSDL, albo JAXM)

    tego sam nie znam, nie wiem czy to wysoki poziom wtajemniczenia, ale czemu
    nie?

    >- dobra znajomosc von Sun Java System Studio/Netbeans albo Eclipse

    wczyms trzeba pisac, wiec ktores z tych IDE musi znac

    >- dobra znajomosc w Bibliotheken i Tools (JAXP, apache-commons, log4j,
    >JMock, MockEJB, Cactus, XDoclet, ant, CruiseControl)

    te biblioteki czesto sie wykozystuje, w wiekoszsic softu, wiec raczej kazdy
    choc troche cos o tym wie

    >- znajomosc z Hibernate (objektrelationales Mapping)

    jezeli robi w j2ee to duze prawdopodobienstwo ze to zna

    >- znajomosc Database i SQL (Oracle)

    bez bazy danych ani rusz, tu akurat oracle

    >- bardzo wazne aby programista mial znajomosc SunOne Application Server!

    to juz bylo.

    podsumowywujac, napewno wymaganiom nie podola licealista ani student
    pierwszych lat, ale nie widze problemu aby student ostatnich lat albo ciut
    bardziej doswiadczony programista java nie byl w stanie sprostac wymaganiom

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Misery loves company, but company does ]
    [ Ekg: #3781111 ][ not reciprocate. ]

  • 9. Data: 2004-09-10 00:28:12
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-09, Brzezi <u...@e...net.pl> wrote:
    > mozna cos takiego zaobserwowac, przy takich opuznieniach ppo traci sens
    > swojego istnienia
    No, nie przesadzałbym. Gdybym miał oszacować czas trwania procesu
    rekrutacji, to dominanta wynosiłaby pewnie około dwóch tygodni. 3 dni
    naprawdę nie robią różnicy (poza tym, że cierpi ego ogłoszeniodawcy).

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://42.pl/url/813

  • 10. Data: 2004-09-11 09:59:19
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    alex napisał(a):

> [...]
    > zamieszczania swoich ogloszen na ppd!!! Jak na ppo przestana
    > splywac ogloszenia to moze w koncu moderatorzy zauwaza ze cos jest

    watpie... ale popieram. niech wrzucaja tutaj ogloszenia. skoro z GTW
    nie mozna normalnie sie dogadac to trudno.

    przypomina to radom i handel w niedziele:
    ogolnie wiekszosc jest przeciw zakazowi, ale i tak grupa fanatykow i
    radni zrobili swoje bez wzgledu na opinie ludzi, bezrobocie, gospodarke
    etc. etc.

    to zupełnie jak u nas. GTW i fanatycy maja radoche z swojego FAQ i
    kodowania i cala reszte maja gleboko w d****.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna