PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa

  • 1. Data: 2003-05-07 16:22:18
    Temat: odprawa
    Od: "wiola" <w...@i...pl>

    czesć,
    mam pytanie jezlei nie zgodzę sie na zmniejszenie mi etatu do 3/4 a co za
    tym idzie zmniejszenie i tak niedużej pensji ( co jest równoznaczne z daniem
    wypowiedzenia) czy przysługuje odprawa i na jakich zasadach jest to
    wypoiwedzenie z mojej czy pracodawcy winy?(w koncu to on ze wzgledu na zła
    sytuacje chce pogorszyc warunki pracy)

    bede wdzieczna za wskazowki
    wiola

  • 2. Data: 2003-05-07 16:29:07
    Temat: Re: odprawa
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 7 May 2003 18:22:18 +0200, "wiola" <w...@i...pl>
    zakodował:

    >wypowiedzenia) czy przysługuje odprawa i na jakich zasadach jest to

    Tak. Do 10 lat stażu pracy 1 miesięczne wynagrodzenie liczone jak
    ekwiwalent za urlop.

    >wypoiwedzenie z mojej czy pracodawcy winy?(w koncu to on ze wzgledu na zła
    >sytuacje chce pogorszyc warunki pracy)

    KP
    Art. 42. § 1. Przepisy o wypowiedzeniu umowy o pracę stosuje się
    odpowiednio do wypowiedzenia wynikaj?cych z umowy warunków pracy i
    płacy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775