PracaGrupypl.praca.dyskusjeoboz pracy › Re: oboz pracy
    From: "a&e" <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oboz pracy
    Date: Thu, 7 Oct 2004 08:30:43 +0200
    Sender: a...@o...pl@brb114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja odnosnie zeszyciku....
    powiem tyle, za moj rozum (zdrowy lub tez nie) zeszycik taki jest wiarygorny
    dla sadu w sytuacji, jezeli godziny nadliczbowe wpisane do niego posiadaja
    zapis wyjasniajacy przyczyne powstania tych nadgodzin (czyli co robimy w tym
    czasie) i sa zlecone przez przelozonego (zatem jest tam jakis podpisik
    szefostwa)... w przeciwnym przypadku kazdy moze sobie wpisywac po 16
    nadgodzin dziennie, czyz nie?

    proponuje ksero zrobic na wszelki wypadek.....
    mnie kiedys takie ksero pomoglo wywalczyc zaplate bez koniecznosci biegania
    po sadach.........

    jezeli nie uzyskasz podpisu przelozonego (kierownik, dyrektor, wlasciciel
    firmy - ktos z moca decyzyjna po prostu) proponuje zaczac pracowac grzecznie
    po 8 godzin i tyle....a jakby mieli Cie ochote zwolnic za niewywiazywanie
    sie z obowiazkow mozesz zalozyc wlasna ewidencje pracy z wyszczegolnieniem
    tego, co , ile czasu i kiedy Ci zajelo...na tej podstawie mozesz wykazac w
    ewentualnym sadzie, ze nie byles leserem a praca ktora Cie obarczano
    wykraczala poza normy czasowe zawarte w KP
    pozdrawiam

    ps. moje przemyslenia to sa, mam nadzieje, ze mnie nie zlinczujecie....
    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska