PracaGrupypl.praca.dyskusjeniesamowita historia ku pokrzepieniu serc › Re: niesamowita historia ku pokrzepieniu serc
  • Data: 2003-01-24 13:08:59
    Temat: Re: niesamowita historia ku pokrzepieniu serc
    Od: "Vetch" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    Użytkownik "CLARIS" <c...@w...pl> napisał
    > [...]
    > [...]
    > Pisanie zatem ze takich rozmow poza firma sie nie prowadzi jest calkowita
    > nieprawda!!

    Podajesz jakiś dziwny wyjątek, poza tym sama piszesz, że są
    to stanowiska "wysokie", a fazy rozmów "końcowe".
    Na takie rozmowy nie przychodzą ludzie, którzy nic nie wiedzą
    o przyszłej firmie. Przeciwnie, taki manager musi wiedzieć o
    tej firmie wszystko.

    > [nie odnosze sie tu do konkretnego przypadku przedstawionego na liscie,
    ale
    > ogolnie]

    Twoja argumentacja mnie jednak nie dotyczy, bo managerem
    nie jestem, nigdy z taką sytuacją się nie spotkałem i zapewne
    nie spotkam. Moja praca wymaga pracodawcy z siedzibą :-) i
    konkretnym stałym stanowiskiem.

    Pozdrówka