PracaGrupypl.praca.dyskusjenie dałam rady... › Re: nie dałam rady...
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie dałam rady...
    Date: Fri, 10 Dec 2004 09:59:44 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Fri, 10 Dec 2004 01:07:12 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jotte napisał(a):

    > Widzisz - są różne podejścia. Co dla jednego jest nie do zniesienia, dla
    > innego jest fajne. W jednym z moich miejsc pracy (branża informatyczna) sam
    > zaproponowałem, że zajmę się działką pracy "w terenie" (dojazdy do
    > kilkudziesięciu km). Ja to po prostu lubię, lubię jeździć samochodem po
    > trasach, unikam w ten sposób monotonii, spotykam się z coraz nowymi ludźmi,
    > ciągle nowe zagadnienia, mam też spory luz czasowy.

    Zauwaz, ze kolezanka musi jezdzic po tej samej trasie w tym samym nudnym
    autobusie.
    Doskonale rozumiem Twoja radosc z mozliwosci pracy w terenie - to swietna
    rzecz jesli sie to lubi, ale ma niewiele wspolnego z nudnym dojezdzaniem
    wciaz o tej samej godzinie ta sama trasa taki kawal drogi. Kiedys jezdzilem
    tak do szkoly 45min. i nie moglem tego po pol roku wytrzymac.

    > Rozumiem Twoje zniechęcenie, ale może jakbyś dojeżdżała i wracała nie
    > autobusem, lecz własnym autem słuchając sobie radia i mogąc się gdziekolwiek
    > zatrzymać, pojechać inną drogą, coś zobaczyć - byłoby inaczej?

    Fakt pewnie byloby lepiej. Tyle, ze u nas nie kazdego stac na kupno i
    utrzymanie samochodu. Ale nie powinienem sie chyba za autorke posta
    wypowiadac... ;)

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl