eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenastawienie na klienta ??? › Re: nastawienie na klienta ???
  • Data: 2003-12-01 09:38:58
    Temat: Re: nastawienie na klienta ???
    Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    marek napisał(a):

    > cecha wymagana u osób kandydujących np. na stanowisko przedstawiciela
    > handlowego. Ale co to znaczy ???

    Definicyjnie to umiejętność rozpoznawania i zaspokajania potrzeb
    klienta. Najważniejszy w tej kompetencji jest właściwie komponent
    interpersonalny - umiejętności komunikacyjne, empatia, otwartość, tzw.
    inteligencja emocjonalna. Ważna też jest inicjatywa, swego rodzaju
    aktywność komunikacyjna, umiejętność perswazji etc. Generalnie chodzi o
    to, żeby potrafić rozmawiać z każdym, wzbudzać zaufanie i
    zainteresowanie (nie tylko "produktem", ale i swoją osobą) oraz umieć
    nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami.

    --
    _ __,;;;/ Gilbert
    ,;( )_, )-\| _________________________________
    ;; // `--; Quod scripsi, scripsi.
    ;\ |

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1