PracaGrupypl.praca.dyskusjena pocieche... › Re: na pocieche...
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: na pocieche...
    Date: Thu, 30 Dec 2004 10:52:02 +0100

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnct663d.o8f.arturcz@blabluga.hell.pl...
    > To ja mam do Ciebie pytanie. Jak sobie wyobrażasz twórczy list motywacyjny
    > kogoś aplikującego na stanowisko programisty?
    > Pytam z czystej, akademickiej ciekawości, bo nie zamierzam zmieniać pracy
    > w najbliższej przewidywalnej przyszłości. W tej dalszej takoż :)

    "tworczy" to przesada w przypadku programisty, gdzie cv ma wielka wage w
    stosunku do lm i w lm wiele sie wybacza przy dobrym cv. Zapytalam kogos
    zajmujacego sie rekrutacja w IT i otrzymalam info, ze uwielbiaja, jak ktos
    napisze cos o ich firmie, wyjasni, czemu ja wybiera i udowodni, ze robi to
    swiadomie, np. ze chce u nich pracowac, bo poprzez kolegow wie, jaka jest u
    nich kultura pracy i ze taka wlasnie kultura pracy mu odpowiada i bedzie sie
    dobrze w niej czul z korzyscia dla wydajnosci. Albo wykaze sie znajomoscia
    klientow, dla ktorych jest pisany soft, szkoleniami, na jakie sa wysylani
    pracownicy itp. i napisze, ze to go zmotywowalo do zlozenia aplikacji
    wlasnie tu. Ale podobno taki "indywidualizm" w lm nie zdarza sie czesto,
    choc wydawaloby sie, ze to nic skomplikowanego :)

    I.