PracaGrupypl.praca.dyskusjemolestowanie seksualne w pracy!!!?? › Re: molestowanie seksualne w pracy!!!??
    From: "Karmakoma" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: molestowanie seksualne w pracy!!!??
    Date: Tue, 18 Nov 2003 10:00:57 +0100

    Użytkownik "Bam" <N...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:bpclhr$p3n$1@news.onet.pl...

    <cmok>

    > Mnie tylko zaszkodził bo się zwyczajnie zemścił jak odeszłam do Centrali i
    > chciałam zmienić miejsce pracy już tam i zadzwonili do niego po opinię na
    > mój temat.
    > Stwierdził że pyskata jestem ćwok jeden.

    i wlasnie z tego powodu nie oplaca sie ujawniac tego typu przypadkow.
    niestety i ja spotkalam sie w pracy z zachowaniami tego typu. najgorsze, ze
    w moim przypadku nie bylo nawet do kogo zwrocic sie o pomoc - nad moim
    szefem innego juz nie bylo... co gorsza - firma owa ma dobra opinie i
    aspiruje do oderwania sie od pewnej sp. gieldowej, do ktorej grupy
    kapitalowej nalezy..

    > Koleżanka została zaproszona na rozmowę w sprawie pracy na stanowisko
    > biurowe.
    > Od wejścia pan obrzucił ją spojrzeniem od góry do dołu, kazał chwilę
    postać,
    > obrócić się, dopiero usiąść.
    > Potem zamiast pytań o jej kwalifikacje były pytania typu "na jaki kolor
    > maluje pani paznokcie" "czy nosisz spódniczki" bo pan przeszedł sobie na
    Ty
    > po pierwszym pytaniu "czy ma dużo bluzek z dekoltem"
    > Dziewczyna nie wytrzymała jak zakończył rozmowę posumowaniem "no, nadajesz
    > się, figura dobra, tylko zacznij nosić te spódniczki"

    i to niestetety co opisalas wygladalo dokladnie tak jak moja rozmowa
    kwalifikacyjna.... dodam, ze osoba, ktora ja przeprowadzala normalnie
    uwazana jest za dobrze wychowana i na pewnym poziomie - w koncu nie kazdy
    konczy studia MBA na SGH. a tu okazalo sie, ze ups...

    > Można by opowiadać bo znam takich sytuacji mnóstwo i nie sądzę żeby
    poprawki
    > do KP od nowego roku coś zmieniły.
    > Bo kto się zdecyduje stracić pracę dla odszkodowania 3 miesięcznego
    > najniższej pensji???

    w przypadku molestowania przez szefa chyba najlepszym wyjsciem jest zmiana
    pracy. tylko co powiedziec potencjalnemu nastepnemu pracodawcy na rozmowie,
    jesli zapyta dlaczego Pani chce zmienic prace? przeciez sa perspektywy
    awansu, jest ciekawa, w renomowanej firmie i za dobre pieniadze... ???

    pozdrowka.

    Karmakoma.