PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje doswiadczenie › Re: moje doswiadczenie
    From: marcepan <p...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moje doswiadczenie
    Date: Fri, 14 May 2004 12:37:51 +0000 (UTC)

    "Vanpur" <v...@p...onet.pl> wrote in
    news:c82d25$1gnd$1@news.atman.pl:

    > 1. Jedną z zasad negocjacji jest to, że wygrywa ten, kto nie
    > zostanie pierwszy zmuszony do podania ceny.
    Jano kobieta mi powiedziała, że na tym etapie rekrutacji nie może
    podac mi kwoty. Czy ja również miałem powiedzieć, że na tym etapie
    nie mogę powiedzieć ile chcę zarabiać - myślę, że nie zaprosiliby
    mnie na kolejny etap

    > 2. Czemu uważasz, że to pracodawca powinien Ci mówić,
    > ile oferuje, a nie ty jemu?
    Nie uważam tak wcale. Na rozmowie do innej firmy zapytano mnie ile
    chciałbym zarabiać, a za chwilę powiedzieli ile mogą mi zaoferować.
    A tu dwa etapy i zero danych. Wybierają sobie pracownika i już tylko
    jednemu składają ofertę jeśli odrzuci to następny i następny...
    Uważam, że to troszkę nie tak.

    --
    marcepan GG1028451 dla wybranych: panmarcepan :)
    http://forum.jds.pl/ - forum poswiecone nurkowaniu