PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje doswiadczenie › Re: moje doswiadczenie
    From: RobertS <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moje doswiadczenie
    Date: Fri, 14 May 2004 14:02:57 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@212.51.202.36

    marcepan napisał(a):

    <ciach>
    > Powiedziałem 2000 brutto - stanowisko dyspozytora. Pani nie
    z dalszej czesci listu wynika, ze oni mieli 1200 netto, wiec
    moze przemysleli sprawe i stwierdzili ze moga troche dorzucic
    do 2k brutto

    <ciach>
    > powiedzieć ile mogą mi zaoferować. Zapytali czy zostaję przy swoich
    > 2000 brutto. Ja na to że nie i że jeśli chcą bym dla nich pracował
    > odchodząc natychmiast z obecnej firmy to musze mieć ok 2000 PLN ale
    > do rączki. Odezwiemy sie do pana bla bla bla
    postaw sie w ich sytuacji, poswiecaja czas na kolesia, ktory w polowie
    negocjacji podnosi cene o 30%
    zmarnowales tylko ich czas

    <ciach>
    > uświadomił mnie, że zarobki na tym stanowisku w moim mieście to
    > jakies 1100-1200 PLN netto.
    z 1200 netto do 2000 brutto nie jest az tak daleko
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt