PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje cholerna bezrobocie!!! › Re: moje cholerna bezrobocie!!!
  • Data: 2005-09-22 09:44:05
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dgtrh3$mki$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rehabilitantką jestem, cudny zawód jak dla mnie, szkoła cacy co wychodziło
    [ciach]
    > No i szukam nadal pracy, dorabiam sobie..

    zaoferuj informatykom że zajmiesz się ich kręgosłupami. Poważnie mówię.
    Zresztą nie tylko informatykom, na Twoim miejscu starałabym się dotrzeć do
    ludzi mniej więcej w wieku 25-35 lat, którzy dziennie spędzają przed kompem
    po naście godzin. Mogą tym być zainteresowane także młode mamy ;)
    Ok, być może będzie potrzebne lekkie przekwalifikowanie się, ale ja bym
    uderzała w tym kierunku.

    pozdr
    Asiek