PracaGrupypl.praca.szukana[min. 2,5 tys. na rękę] Szukam pracy w Warszawie › Re: [min. 2,5 tys. na rękę] Szukam pracy w Warszawie
  • Data: 2009-04-21 06:56:00
    Temat: Re: [min. 2,5 tys. na rękę] Szukam pracy w Warszawie
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja proponuje Was pogodzic wg takiej teorii
    > komunistyczno-kapitalistycznej, polegajacej na tym, ze place pracownikow
    > obliczamy jako % zysku firmy, a nie jako stala.
    > Jezeli firma zarobila w styczniu 100zl, to pracownik A dostal 10zl.
    > W lutym zysk wyniosl 20zl, pracownik A dostal 20zl itd.

    Jedyna prawnie poprawna metoda wprowadzenia twojego pomyslu to i tak
    minimalna ok 12xx i premia od zysku ale ktory pracownik sie na to zgodzi i i
    tak minimalna trzeba placic bo inaczej to jedno zgloszenie do pip i us na
    "wyzyskiwacza" i pracodawca idzie na zielona trawke - jak i pracownik za
    nim.

    ale starczy juz bo sie z praca szukana zrobila praca dyskusje - milego dnia
    wszystkim