PracaGrupypl.praca.szukana › [min. 2,5 tys. na rękę] Szukam pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2009-04-20 15:12:11
    Temat: [min. 2,5 tys. na rękę] Szukam pracy w Warszawie
    Od: s...@m...com

    J.W.

    na jedną zmianę, tylko w dni robocze, 40h tygodniowo
    ze służbowym samochodem, laptopem i komórką.

    Tylko poważne oferty.

  • 2. Data: 2009-04-20 16:23:06
    Temat: Re: [min. 2,5 tys. na rękę] Szukam pracy w Warszawie
    Od: <a...@g...pl>

    > na jedną zmianę, tylko w dni robocze, 40h tygodniowo
    > ze służbowym samochodem, laptopem i komórką.
    >
    > Tylko poważne oferty.

    Nie ma problemu, jak gwarantujesz ze dzieki zatrudnieniu Ciebie firma
    otrzyma nie tylko dochod pokrywajacy wydatki utworzenia i utrzymania Twojego
    stanowiska lecz co najmniej drugie tyle zarobi. I nie jednorazowo lecz
    miesięcznie.

    Powaznie mowie.

  • 3. Data: 2009-04-20 17:59:13
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    Twojego
    > stanowiska lecz co najmniej drugie tyle zarobi. I nie jednorazowo lecz

    I właśnie przez takich jak Ty, jest bezrobocie, i w każdym ogłoszeniu 1276
    brutto.
    Bo firma musi zarobić na pracowniku conajmniej tyle samo co on na siebie....
    Co za debilizm...
    Ważne żeby colokwiek zarobiła, zeby nie straciła! a dała komuś pracę

  • 4. Data: 2009-04-20 19:55:29
    Od: siplus <p...@s...eu>

    > Ważne żeby colokwiek zarobiła, zeby nie straciła! a dała komuś pracę

    tak działa Caritas a nie firma geniuszu ekonomii

  • 5. Data: 2009-04-20 20:13:38
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    siplus <p...@s...eu> napisał(a):

    > tak działa Caritas a nie firma geniuszu ekonomii

    Ciekawe jakby to było, gdyby ustawodawca ustalił wysokość płacy minimalnej
    brutto powiedzmy na 1276 ale euro?

    Ilu takich zachłannych właścicieli firm poszło by z torbami...

  • 6. Data: 2009-04-20 20:33:20
    Od: siplus <p...@s...eu>

    > Ciekawe jakby to było, gdyby ustawodawca ustalił wysokość płacy minimalnej
    > brutto powiedzmy na 1276 ale euro?

    nic by nie było ustawodawca by poszedł z torbami

    > Ilu takich zachłannych właścicieli firm poszło by z torbami...

    to się nazywa komunizm
    fajny system, tylko dlaczego się posypał skoro to takie dobre?
    stocznie kopalnie i inne firmy państwowe kiepsko szło
    doczytaj a nie wymyślaj nowej ekonomii

  • 7. Data: 2009-04-20 21:55:32
    Od: <a...@g...pl>

    > Ilu takich zachłannych właścicieli firm poszło by z torbami...

    a ilu pracownikow poszlo by na zielona trawke - pamietaj ze kazdy jeden
    "wyzyskiwacz zachlanny" to min 1 lub kilka/nascie lub set ludzi ktorzy tez
    pojda na trawke.

    a moze tak "geniuszu zatrudnien" w ramach przykladu zaloz DG i zatrudnij na
    poczatek jedna osobe za te 2500 netto /lub chociaz minimalna krajowa/ -
    nawet bez samochodu, telefonu i calej otoczki /w firmie pracownik to tez
    otoczka - czasem samochod gdzie placisz dodatkowy haracz za kazdy km na
    srodowisko, badania pracownikow, bhp, ciuchy robocze, woda w lato, narzedzia
    z certyfikatami itp itd/
    Pamietaj ze zgodnie z tym co mowisz on nie musi poza pensja 2500 zarobic nic
    wiecej - wazne zeby mial prace.
    Ciekawe na ile ci wyplat starczy
    - pamietaj ze od tego pracownika masz 3 zus-y, US i jeszcze jakbys
    niedopelnil bhp i pip w zakresie jego stanowiska pracy to kary za to, ze
    mozesz trafic na "chorowitego" co polowe miesiaca bedzie na zwolnieniu
    siedzial i za free mu placisz itp., ze moze ci fuchy robic za twoja kase i
    twoim materialem
    - pamietaj ze musisz to placic, wraz z jego pensja niezaleznie czy w tym
    miesiacu zarobil na firme
    10 000 czy 1000 czy 1 zł , czy euro jest po 3 czy 6 zl, czy jest kryzys czy
    nie itp
    - pamietaj ze ty a nie pracownik udziela najczesciej 2 lat gwarancji i
    serwisu gwarancyjnego na to co robi twoja firma /nawet jak juz nie ma
    pracownika-chyba ze planujesz mowic ze zwolniles henia i gwarancji niet -
    ale wtedy to inny paragraf/
    - pamietaj ze za to co on nabroi ty jako firma odpowiadasz wiec dolicz
    jeszcze ubezpieczenia

    i jak geniuszu? zakladaj DG i pokaz ze mozna, zeby ludzie prace mieli, nawet
    z toba kontrakt na te 2500 podpisze pod warunkiem ze dasz 2500 netto
    pracownikowi

  • 8. Data: 2009-04-21 03:41:14
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    To ja proponuje Was pogodzic wg takiej teorii
    komunistyczno-kapitalistycznej, polegajacej na tym, ze place pracownikow
    obliczamy jako % zysku firmy, a nie jako stala.
    Jezeli firma zarobila w styczniu 100zl, to pracownik A dostal 10zl.
    W lutym zysk wyniosl 20zl, pracownik A dostal 20zl itd.

  • 9. Data: 2009-04-21 03:43:34
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    W lutym 200zl mialo byc;)

  • 10. Data: 2009-04-21 06:56:00
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > Jezeli firma zarobila w styczniu 100zl, to pracownik A dostal 10zl.
    > W lutym zysk wyniosl 20zl, pracownik A dostal 20zl itd.

    Jedyna prawnie poprawna metoda wprowadzenia twojego pomyslu to i tak
    minimalna ok 12xx i premia od zysku ale ktory pracownik sie na to zgodzi i i
    tak minimalna trzeba placic bo inaczej to jedno zgloszenie do pip i us na
    "wyzyskiwacza" i pracodawca idzie na zielona trawke - jak i pracownik za
    nim.

    ale starczy juz bo sie z praca szukana zrobila praca dyskusje - milego dnia
    wszystkim