PracaGrupypl.praca.dyskusje › mejlem CV

  • 1. Data: 2002-05-03 13:03:42
    Temat: mejlem CV
    Od: "fatFF" <f...@p...fm>

    Witam Grupowiczów.

    Jak zagaic, przy wysyłaniu mejlem CV+List motywacyjny, zaznaczam ze chce
    dołączyć w pliku załącznika PDeF-a z LM+CV. Mam wysłać mejla bez treśći z
    samym załącznikiem, bez tematu, jaki temat, nadać temu mejlowi ?. I jeszcze
    gdybym chcial też umieścić linka do CV + LM, w mejlu na wypadek gdyby nie
    mieli Acrobat Reader-a, albo nie czaili co to PDF, to co wtedy wpisac w
    treści. Jak wyglądają takie mejle, gdyby mógł mi ktoś doradzić, jakiś fajny
    pomysł na to lub jakieś zwroty, które sam stosował, byłbym bardzo wdzięczny.
    Za wszelkie info z góry dzięki.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-05-03 13:28:32
    Temat: Re: mejlem CV
    Od: pm <p...@s...pl>

    > Jak zagaic, przy wysyłaniu mejlem CV+List motywacyjny, zaznaczam ze chce
    > doł?czyć w pliku zał?cznika PDeF-a z LM+CV. Mam wysłać mejla bez tre?ći z
    > samym zał?cznikiem, bez tematu, jaki temat, nadać temu mejlowi ?. I jeszcze
    > gdybym chcial też umie?cić linka do CV + LM, w mejlu na wypadek gdyby nie
    > mieli Acrobat Reader-a, albo nie czaili co to PDF, to co wtedy wpisac w
    > tre?ci. Jak wygl?daj? takie mejle, gdyby mógł mi kto? doradzić, jaki? fajny
    > pomysł na to lub jakie? zwroty, które sam stosował, byłbym bardzo wdzięczny.
    > Za wszelkie info z góry dzięki.

    Wysylajac mailem robilem tak, ze w tresci mejla umieszczalem LM, a w
    zalaczniku CV (w PDF-ie, pozniej w HTML-u).

    BTW, czym robisz PDF-a?

    pm

  • 3. Data: 2002-05-03 14:20:12
    Od: "fatFF" <f...@p...fm>

    > BTW, czym robisz PDF-a?

    Domyslam sie ze chodzi Ci o darmowe narzedzia. Z tego co wiem to jest bardzo
    duzo narzedzi. Niestety nie testowałem wszystkich:

    Free PDF http://www.webxd.com/zipguy/freepdf.htm (używam, polecam),
    PDF Converter http://www.amyuni.com/pdfpd.htm ,
    pdf995 http://www.pdf995.com/
    pdfFactory http://www.fineprint.com/
    pdfMachine http://www.pdfmachine.net/
    Generator ze stronki http://www.webmaster.crevier.org/pdf/maker/ (problemy z
    polskimi literkami, ubogi),

    Część z nich może nie być całkowicie darmowa.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-05-03 17:21:30
    Od: No Name <v...@w...pl>

    fatFF wrote:

> [...]
    > pomysł na to lub jakieś zwroty, które sam stosował, byłbym bardzo wdzięczny.

    jeżeli firma przyjmuje aplikacje mailem i nie potrafi otworzyć pliku
    pdf, to lepiej staraj się od takiej trzymać jak najdalej. Ja piszę w
    tytule nr referencyjny lub imię+ nazwisko+praca, chyba, że oferent
    winszuje sobie coś innego. Treść prosta, typu: w odpowiedzi przesyłam
    jako załączniki etc.,, dziękuję za zapoznanie się z moją zaplikacją....
    może być word lub pdf. Lepiej przesłąć jako załącznik, masz wtedy wpływ
    na to ,jak będzie wyglądał wydruk.

    Dogbert

  • 5. Data: 2002-05-05 20:44:38
    Od: "Koszak" <a...@n...hoga.pl>

    Mam w zwiazku przesylania mailem pytanie: czy nie mozna przeslac CV i LM
    jako zalaczniki w wordzie?

    Koszak

  • 6. Data: 2002-05-06 09:01:58
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "fatFF" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > dołączyć w pliku załącznika PDeF-a z LM+CV. Mam wysłać mejla bez treśći z
    > samym załącznikiem, bez tematu, jaki temat, nadać temu mejlowi ?

    IMHO
    W temacie warto zawrzeć numer referencyjny, nazwę stanowiska (np. Dot.
    oferty pracy dla programistów nr ref yxyx). Można też nazwisko.
    W treści "W odpowiedzi na ofertę w załączeniu przesyłam aplikację....". Tak
    całkiem pusty trochę głupio wygląda.

    > I jeszcze
    > gdybym chcial też umieścić linka do CV + LM, w mejlu na wypadek gdyby nie
    > mieli Acrobat Reader-a, albo nie czaili co to PDF, to co wtedy wpisac w
    > treści.

    Zawsze ryzykujesz. Wiele kadrowców nie wie, co to pdf, a z nich wielu nie ma
    dostępu do www (tylko mail). Jedyny pewny format, to tekstowy, ale z kolei
    jest mało atrakcyjny. IMVHO jak nie wiesz, czy mają w danym biurze Worda,
    coś do pdf to najbezpieczniej jednak tekstowy albo rtf. Myślę, że doc też
    będzie łatwiejszy do przetrawienia dla kadrowej niż pdf.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775