PracaGrupypl.praca.dyskusje › masz internet zarob kase

  • 1. Data: 2005-03-03 01:34:28
    Temat: masz internet zarob kase
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    Witam,

    Na tym i na wielu innych forach pojawiaja sie posty o tytulach zblizonych do
    tego, ktory powyzej. Jest to naganne i wkurzajace. Dla mnie rownie wkurzajace
    jest ciagniecie watku radami dla autora by spadal na drzewo, prostowal banany
    itp. IMHO ktos kto ciagnie taki watek jest prawie takim samym spamerem jak jego
    autor. Takie przeciaganie watku niczego nie wnoszacymi komentarzami stanowi
    zachete dla spamera; ludzie odpowiadaja wiec jest czytany.
    t.

  • 2. Data: 2005-03-03 08:53:46
    Temat: Re: masz internet zarob kase
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    a zakładanie nowego wątku w tym celu to juz spam nie jest?
    yam

  • 3. Data: 2005-03-03 09:04:57
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    terrorysta napisał :

> [...]
    > samym spamerem jak jego autor. Takie przeciaganie watku niczego nie
    > wnoszacymi komentarzami stanowi zachete dla spamera; ludzie odpowiadaja
    myślę że zbesztanie z gnojówką takiego typa może mu tylko zaszkodzić niż
    pomóc!
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-03-03 09:21:31
    Od: "Jerzy Nowak" <t...@w...pl>

    > a zakładanie nowego wątku w tym celu to juz spam nie jest?
    > yam

    Definicja spamu jest powszechnie dostepna, poczytaj potem pisz.

  • 5. Data: 2005-03-03 17:34:24
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Są ludzie, którzy dają się na takie jazdy nabierać. Warto za każdym razem
    informować czy ostrzegać. Szczęście, że są tacy którym się chce. Mnie się
    nie chce czasami :) Jestem uczulony na wszelkiego rodzaju oszustwa i nie
    zamierzam sobie odpuszczać widząc oszusta i to, że chce kogoś oszukać. Jeśli
    dla sz. terrorysty to spam to polecam zgłoszenie mnie do abuse albo
    administratora serwera news - moim zdaniem zostanie wyśmiany.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 6. Data: 2005-03-03 22:00:11
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    Juzek Kocimientka napisał
> [...]
    > dla sz. terrorysty to spam to polecam zgłoszenie mnie do abuse albo
    > administratora serwera news - moim zdaniem zostanie wyśmiany.

    Sz.terrorysta radzi dokladnie posty, na ktore sie odpowiada, napisalem PRAWIE
    takim samym itd.
    Poza tym nawet srednio rozgarniety przedszkolak wie co znacza posty typ "praca w
    domu dla posiadaczy stalego lacza." Pomijam fakt, ze nie jest to oszustwo lecz
    naklanianie do dzialania sprzecznego z prawem co jest przestepstwem. Kazdy kto o
    tym sie dowie powinien powiadomic organa scigania a nie usilowac wychowac
    sprawce.

    sz.terrorysta

  • 7. Data: 2005-03-03 22:39:45
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Co sie powinno zrobić po przeczytaniu takiego posta pozostaw w gestii
    odpisujacego :) Co do przedszkolakow to zdziwilbys sie jak naiwni potrafia
    byc ludzie...

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 8. Data: 2005-03-04 12:34:03
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-03, Juzek Kocimientka <b...@a...email> wrote:
    > Co sie powinno zrobić po przeczytaniu takiego posta pozostaw w gestii
    > odpisujacego :) Co do przedszkolakow to zdziwilbys sie jak naiwni potrafia
    > byc ludzie...
    Tia... jest taka strona: www.oszust.com. Teraz jakiś serwis o grach, kiedyś
    galeria ludzkiej naiwności...

    Pozdrawiam