PracaGrupypl.praca.dyskusjemarketing i zarzadzanie - paradoks? › Re: marketing i zarzadzanie - paradoks?
    From: "TJ" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: marketing i zarzadzanie - paradoks?
    Date: Sat, 21 Feb 2004 18:00:50 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@tomszo.oliwa.gda.osk.pl

    > Niekoniecznie ten marketingowiec jest niedouczony...ale czesto jest tak,
    > ze firma chce jak najlepszego
    > specjalistę po "jak najnizszej cenie". Chyba w tym moze byc problem....

    Tak jak mówisz. Żona kumpla pracuje w takim dziale, funkcji nie pomnę, duża
    ogólnopolska firma. Dostaje 3xxx netto. Ale od czasu do czasu odpowiada na
    ogłoszenia. Inna firma wyraziła swoje zainteresowanie jej osobą. Po kilku
    rozmowach (byłą mowa o 4-5) na koncu z osobami z kierownictwa
    uszczegółowiono kwotę.... ok 2 tys netto.

    Skoro tak bardzo zależało im na tej konretnej osobie, sposób postępowania
    dla mnie jest nielogiczny. Zmarnowali czas jej, swój także. Nie w ten sposób
    podbiera się lepszych pracowników.

    ST