PracaGrupypl.praca.dyskusjemandat + samochód służbowy › Re: mandat + samochód służbowy
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: A Tennyson <t...@b...bies>
    Subject: Re: mandat + samochód służbowy
    Date: Sat, 18 Aug 2007 16:26:25 +0100

    On Tue, 14 Aug 2007 21:19:22 +0200, edi wrote:

    > Jak to jest z mandatami w aucie służbowym? Nie chodzi mi o takie typowe z
    > winy kierowcy, tylko np. brak gaśnicy, czy zły stan techniczny. Płaci je
    > kierujący czy firma - właściciel samochodu.

    Wykroczenie popełnił kierowca jadąc bez gaśnicy pojazdem w złym stanie
    technicznym. Kierowca powinien więc zapłacić mandat. Co istotne,
    jeśli ktoś spróbuje mu zrefundować te koszty, podlega również
    odpowiedzialności. Chyba, że należy do najbliższej rodziny sprawcy wykroczenia.
    Podsumowując: widziały gały co brały - niesprawny samochód bez gaśnicy.

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson