PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 21:52:25
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "ANNA" <p...@i...pl> writes:

    > hm, uwazasz, ze przesadzam...
    > oto te przyklady, ktore pamietam:
    > "jestem studentkom"
    > "lubiem rozmawiac z ludzmi"
    > "ucze sie anielskiego od 6 lat" - tej nie odrzucilam, bo stwierdzilam, ze
    > literowka nie do zauwazenia w wordzie
    > stylistyczny to dla mnie np
    > "mam 25 lata"
    > nie wiem -dowiedzialam sie dzisiaj, ze jestem zlym pracodawca, ktory dreczy
    > biednych obywateli i sie czepia nie wiem czego...

    Nie przejmuj sie, na ta grupe pisuje bardzo duzo frustratow, ktorzy
    swoja zlosc wylewaja na pracodawcow badz kogokolwiek, kto zwrocilby
    uwage na niskie kwalifikacje ubiegajacych sie o prace czy w ogole
    osmielil sie ich skrytykowac.

    > to moze nastepnym razem jak dam ogloszenie (a gwarantuje, ze nie bedzie to
    > zbyt szybko) to bede te co lepsze skanowac i umieszczac w sieci - co wy na
    > to???

    moim zdaniem szkoda czasu ;)
    tych zajzagorzalszych wyznawcow wszelkiego zla pochodzacego od
    pracodawcow i tak nie przekonasz... zaraz Ci wytkna, ze sobie
    wymyslilas albo spreparowalas, zeby ich pognebic :)

    > dla mnie jest to wyraz niechlujstwa i na to pragnelam zwrocic uwage na
    > grupe - a wszyscy skupili sie na moich literowkach - smieszne troszke, ale
    > coz...

    Jak dla mnie to w sumie smutne....
    Wydaje sie, ze taka mala rzecz ale.... jakos w innych krajach
    cywilizowanych to ludzi nie trzeba przekonywac i sie z nimi klocic, ze
    bledy w CV spowoduja wyrzzucenie tego CV do kosza.

    na polskiej grupie o prace - voila. Trzeba pochylic sie z troska nad
    kazdym aplikantem, bo moze biedak ma dysortografie, a moze mial trudne
    dziecinstwo,a moze ma na utrzymaniu rodzine i przymiera glodem.. i
    obowiazkiem pracodawcy jest to wylapac! a co!

    TROSKA PRACODAWCY O OBYWATELA NADZIEJA NA LEPSZE JUTRO!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net