PracaGrupypl.praca.dyskusje[long] [OT] ile wart jest wolny czas i wiedza? › Re: [long] [OT] ile wart jest wolny czas i wiedza?
  • Data: 2004-02-24 17:33:51
    Temat: Re: [long] [OT] ile wart jest wolny czas i wiedza?
    Od: "KT" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kłopotów z serwerem" (neostrada - serwer stał u właściciela). Ja
    > wprowadziłem się parę miesięcy później niż inni którzy zawierali taką
    > umowę - czyli teoretycznie ja nie obiecywałem poświęcać swój czas w

    to po pierwsze powinenes wyjasni sprawe z kumplami z miekszania to raz, a
    dwa, takie bajerowanie jak ci podpowaidaja inni powyzej to jest na krotka
    mete bo kiedy i tak cie zlapie na korytarzu,przed wejsciem etc...
    no chyba, ze mu sie znudzi ciagle zagadywanie ciebie. a jak koles bedzie
    naprawde nieugiety i bedzie tylk ciebie wykorzystywal do tego serwrera to
    zglos krotki tekst do kolesia, ze w taki sposob dorabiasz sobie na studia i
    ze za to bierzesz kase i ze wolisz zarabiac kase niz siedziec za darmo. u
    mnie w bloku admin beirze sobie 40zl za godzine pracy przy "komputerze lub
    oprogramowaniu kleinta"...
    ty jetses jego klientem jako najemca lokalu, on mozebyc twoim :))

    pozdrawiam i zycze wiecej snu :)

    k.

    ps. no chyba ze kolesia wywalisz zlisty gg i wlaczysz 'tylko dla znajomych'
    :)) zawsze bedzie mial ciebie niedostepnego :)