PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motyw. - czy sie chwalic czy nie :) › Re: list motyw. - czy sie chwalic czy nie :)
    From: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motyw. - czy sie chwalic czy nie :)
    Date: Tue, 9 Nov 2004 02:30:16 +0100

    Gdzieś z głębi "azbest" <a...@p...onet.pl> wypłynęło z pasją:
    > Witam!
    >
    > Caly czas mialem tzw. "staromodny" list motywacyjny i go wszedzie
    wysylalem.
    > Uznalem, ze jest on staroswiecki (za namowa grupy :) i nie liczy sie juz
    powaga, ą, ę itd, i
    > stworzylem inny - tzw. luzny.

    A co rozumiesz przez luźny? Gdybym był pracodawcą, to zwróciłbym uwagę na
    niekonwencjonalną formę, bo od tych wszystkich gotowców flaki się
    przewracają, jak po raz 1000 ktoś wyskakuje z tekstem "jeśli szukacie
    Państwo odpowiedniej osoby na to stanowisko, to taką osobą jestem Ja" :).

    Ale forma to nie wszystko, treść też jest ważna. Moim zdaniem pod
    konkretnego pracodawcę trzeba pisać konkretny list, tzn. do ogólnego
    schematu listu (zagajenie, moje umiejętności, moje cechy, moje ewentualne
    wymagania) wstawiać jakieś konkretne kawałki o jego firmie, działalności
    itp. i jak to Twoja osoba by do nich świetnie pasowała.

    Jak czytający podania musi przerzucić setkę podobnych, to jakiś odpoczynek
    by mu się przydał :). Dlatego wracam do pierwszego pytania: co rozumiesz
    przez luźny?

    Pozdro
    Coinneach