eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjelegitymacja ubezpieczeniowa › Re: legitymacja ubezpieczeniowa
  • Data: 2005-06-26 20:02:10
    Temat: Re: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    w firmie zatrudniającej co najmniej 20 pracowników legitymację
    ubezpieczeniową dla pracownika wydaje pracodawca, po wypełnieniu przez
    pracownika wniosku (na druku ZUS), konieczne zdjęcie.
    W firmie zatrudniającej do 19 pracowników legitymację ubezp. wydaje
    ZUS (właściwy dla pracodawcy) na podstawie wniosku pracownika (na
    druku ZUS), + zdjęcie, oraz pisma firmy (druki wydaje ZUS). Treść tego
    pisma to mniej więcej:

    Proszę o wydanie legitymacji ubezpieczeniowej pracowniczej (lub dla
    członków rodziny) dla pana(i) xy , ur. ...., zamieszkałego ....,
    zatrudnionego w ..........(nazwa i adres firmy + NIP) od dnia .......
    na stanowisku ........
    Firma ...... zatrudnia .... (liczba) pracowników.

    Pismo opatrzone datą sporządzania, pieczątką podłużną firmy, podpisem
    pracodawcy (lub osoby upoważnionej) z pieczątką podpisową.
    Najlepiej gdy pismo powyższe wraz z wnioskiem wypełnionym przez
    pracownika złoży w ZUS osobiście pracownik (dowód osobisty do wglądu),
    ale może to uczynić również pracodawca.

    Pozdrawiam

    wa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1