PracaGrupypl.praca.dyskusjekuroniówka po urlopie wychowaczym › Re: kuroniówka po urlopie wychowaczym
    From: "olo" <k...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kuroniówka po urlopie wychowaczym
    Date: Fri, 16 Apr 2004 09:59:37 +0200

    powiedzcie jak wygląda kwestia umówienia się z pracodawcą jeśli chodzi o
    zwolnienie:
    - z punktu widzenia pracownika (jeśli już się pogodził z utratą a nawet
    planował zakończenie pracy) - lepiej jeśli będzie gdy pracodawca go wyrzuci
    ponieważ po okresie wypowiedzenia od razu należy mu się zasiłek (spełnia
    wszystkie warunki przyznania 'kuroniówki'),
    - a jak jest z punktu widzenia pracodawcy? - czy dla niego lepiej jak
    zwolni się sam pracownik?, dlaczego? czy w grę wchodzą tu tylko sympatie i
    chęć zrobienia na złość "nie pójdę mu na rękę.." ? (mała prywatna firma),
    czy jednak są jakieś materialne podstawy aby pracodawca wzbraniał się przed
    takim rozwiązaniem?

    pracownik obecnie ma trzy miesiące wypowiedzenia a więc czy zwolni się sam,
    czy zwolni go pracodawca - i tak przez trzy miesiące będzie miał płaconą
    pensją.

    --

    BookService team.
    Dział techniczny