PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto wie ile?

  • 1. Data: 2006-11-07 20:13:09
    Temat: kto wie ile?
    Od: gagi <g...@n...konto.pl>

    Witam grupowiczów,
    i prosze o pomoc.

    Może ktoś wie na jakim poziomie są pensje za pracę biurową w IMPEL ?
    Za tydzień mam rozmowę kwalifikacyjną i nie chciałabym szczelać zupełnie
    w ciemno.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    gagi

  • 2. Data: 2006-11-07 22:14:36
    Temat: Re: kto wie ile?
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik gagi <g...@n...konto.pl> raczyl wyrazic swoja opinie w

    > szczelać zupełnie
    > w ciemno.

    Chca Cie przyjac do biura???
    Sorki, ale nie moglem sie powstrzymac

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Istnieje takie slowo w nowomowie, którego pewnie jeszcze nie znasz:

  • 3. Data: 2006-11-07 22:44:57
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 7 Nov 2006 22:14:36 +0000 (UTC), VanVonVen napisał(a):

    > Uzytkownik gagi <g...@n...konto.pl> raczyl wyrazic swoja opinie w

    > Chca Cie przyjac do biura???
    > Sorki, ale nie moglem sie powstrzymac

    moze to taka nowopisownia? Ja sam uzywam czesto w pismie: miszczu, co rowna
    sie "mistrzu". Dla mnie fajne.

  • 4. Data: 2006-11-08 15:07:12
    Od: gagi <g...@n...konto.pl>

    VanVonVen napisał(a):
    > Uzytkownik gagi <g...@n...konto.pl> raczyl wyrazic swoja opinie w

    > Chca Cie przyjac do biura???
    > Sorki, ale nie moglem sie powstrzymac

    :)
    Ok, to sie wyszalałeś. ("sie" jest tu zamierzone)

    A tak wogóle to chca, albo nawet chcą.
    I dodam jeszcze, że CV udało mi się napisać bezbłędnie :)

    pozdr. gagi

  • 5. Data: 2006-11-08 19:48:37
    Od: "usmiechant" <u...@b...pl>

    Użytkownik "gagi" <g...@n...konto.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Może ktoś wie na jakim poziomie są pensje za pracę biurową w IMPEL ?
    > Za tydzień mam rozmowę kwalifikacyjną i nie chciałabym szczelać zupełnie

    Dzisiaj praca biurowa moze sie kojarzyc tylko z jednym.
    A branza raczej nieciekawa dla pracownikow niskiego szczebla.
    Co do Twojego tekstu o CV - bezbledne jego napisanie nie jest szczytem
    marzen, ale uwierz, ze sa lepsi i gorsi w pisaniu, a zwykle lepsi :)

    u.

  • 6. Data: 2006-11-10 10:17:12
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "gagi" <g...@n...konto.pl> napisał
    > A tak wogóle to chca, albo nawet chcą.
    > I dodam jeszcze, że CV udało mi się napisać bezbłędnie :)

    Sam pisałeś? Nie wierzę po tym, jak napisałeś "wogóle".
    EWa

  • 7. Data: 2006-11-10 12:46:12
    Od: gagi <g...@n...konto.pl>

    Ero Walensdorf napisał(a):
    > Użytkownik "gagi" <g...@n...konto.pl> napisał

    > Sam pisałeś? Nie wierzę po tym, jak napisałeś "wogóle".
    > EWa

    :D
    Ewcia, ale ty jesteś małostkowa.
    Zresztą podobnie jak większość pozostałych.

    Jak widać, ci którzy mają coś do powiedzenia nie zwracają uwagi na
    literówki, natomiast ci, którzy nie bardzo wiedzą co powiedzieć czepiają
    się szczegółów żeby zaistnieć na forum.

    Oceniacie przez pryzmat drobnego błędu. To tak jakby ocenić człowieka po
    jego szatach. Idzie wam całkiem nieźle.

    pzdr gagi

  • 8. Data: 2006-11-10 12:49:33
    Od: gagi <g...@n...konto.pl>

    usmiechant napisał(a):
    > Użytkownik "gagi" <g...@n...konto.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Dzisiaj praca biurowa moze sie kojarzyc tylko z jednym.

    Nie bardzo kojarzę z czym, chyba nie idę tokiem twoich myśli, możesz
    przybliżyć ?

  • 9. Data: 2006-11-22 20:00:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Nov 2006 13:46:12 +0100, gagi napisał(a):

    > Oceniacie przez pryzmat drobnego błędu. To tak jakby ocenić człowieka po
    > jego szatach. Idzie wam całkiem nieźle.

    Jesteś w błędzie
    W rekrutacji niestety jest duzo elementów ze szkoły, uczelni...
    Nie potrafisz napisać, nie potrafisz się wysłowić = otrzymujesz ocenę
    negatywną = nie otrzymujesz pracy, więc trzeba zwracać uwagę na to jak się
    klika nawet na grupę dyskusyjną.

    tak patząc z innego punktu
    weź pod uwagę, to, ze ci Twoim zdaniem złośliwi czepialscy grupowicze robią
    to dla Twojego dobra, jeśli zwrócą Tobie uwagę na to, ze robisz błędy -
    pisząc pismo decydujące o twoim dalszym losie... przypomnisz sobie tę
    sytuację i poprawisz się... miejmy nadzieję...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]

  • 10. Data: 2006-11-23 09:40:35
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    gagi wrote:

> [...]
    >
    > Jak widać, ci którzy mają coś do powiedzenia nie zwracają uwagi na
    > literówki, natomiast ci, którzy nie bardzo wiedzą co powiedzieć czepiają

    "Wogole" to nie jest literowka. Literowka to ewidentne przeskoczenie
    klawisza/nadmiarowy klawisz/ przemieszanie dwoch sasiednich. Literowki
    zdarzaja sie losowo. Losowe zrobienie literowki, ktora jest jednoczesnie
    popularnym bledem ortograficznym, jest malo prawdopodobne i w jej
    przypadkowosc uwierze tylko u osob, ktore maja na koncie wiele
    bezblednych wypowiedzi. Dlatego podejrzenie braku znajmosci ortografii
    jest w Twoim przypadku uzasadnione. Specjalnie nie poprawiam slowa
    "znajmosci", zeby dac przyklad autentycznej literowki :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)