PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto szuka oracy w sieci - ankieta

  • 1. Data: 2004-05-31 11:09:50
    Temat: kto szuka oracy w sieci - ankieta
    Od: wronga <w...@w...pl>

    Witam

    Pisze prace magisterska "Rekrutacja On-line" i w związku z tym mam dla
    was drodzy internauci prośbę o wypełnienie anonimowej ankiety dotyczącej
    osób szukających pracy w sieci (lub nie szukajacych ale interesujących
    się rynkiem pracy i w zwiazku z tym odwiedzajacych strony internetowych
    posrednictw). Zajmie wam to tylko chwilkę a mi bardzo pomoże w
    badaniach. Oczywiście zamieszcze wyniki ankiety na tej grupie, jesli
    kogoś to bedzie interesowac. A w koncu to grupa o pracy więc wyniki
    pewnie kogos zaciekawią :)

    Link do ankiety http://kolos.math.uni.lodz.pl/~dudkiewicz/
    Z gory bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2004-05-31 12:22:21
    Temat: Re: kto szuka oracy w sieci - ankieta
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > was drodzy internauci prośbę o wypełnienie anonimowej ankiety

    sądzę, że chętnych na anonimowa ankiete nalezy poinformowac na poczatku, ze
    dane beda przeslane meilem :>
    Tracisz nasz czas

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-05-31 14:02:01
    Od: wronga <w...@w...pl>

    Użytkownik fotech napisał:

    > sądzę, że chętnych na anonimowa ankiete nalezy poinformowac na poczatku, ze
    > dane beda przeslane meilem :>

    Ojej, przepraszam wszystkich ale nie wiedziałam jak to zrobić inaczej.
    Nie sądzilam, że to będzie problem.

    Dziekuje tez tym ktorzy juz wypelnili ankiete i zapraszam wszystkich,
    ktorym nie przeszkadza taka forma.

    Ania
    Link do ankiety http://kolos.math.uni.lodz.pl/~dudkiewicz/