PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto moderuje grupe pl.praca.oferowana?

  • 1. Data: 2005-01-11 14:00:14
    Temat: kto moderuje grupe pl.praca.oferowana?
    Od: "Marcin" <p...@o...pl>

    Czy jest to jakas osoba fizyczna czy tez instytucja?

    Pzdrw

  • 2. Data: 2005-01-11 14:17:03
    Temat: Re: kto moderuje grupe pl.praca.oferowana?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-11, Marcin <p...@o...pl> wrote:
    > Czy jest to jakas osoba fizyczna czy tez instytucja?
    Osoba fizyczna. A czemu pytasz?

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Hm, zdawało mi się, że ta informacja jest gdzieś w FAQ ppo.
    --
    Na twardzielu dioda gore
    /z pamiętnika administratora/

  • 3. Data: 2005-01-11 21:58:50
    Od: "Marcin" <p...@o...pl>

    > Osoba fizyczna. A czemu pytasz?
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu
    >
    > PS. Hm, zdawało mi się, że ta informacja jest gdzieś w FAQ ppo.

    No...bo chcalem zapytac ile trzeba kasy wyslac coby sie moje ogloszenie
    pokazalo ;-)
    Jakos opornie to idzie 04 wyslalem i do dzis nie ma

    Pzdrw

  • 4. Data: 2005-01-11 22:14:16
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > No...bo chcalem zapytac ile trzeba kasy wyslac coby sie moje ogloszenie
    > pokazalo ;-)
    > Jakos opornie to idzie 04 wyslalem i do dzis nie ma

    wyslij na alt.pl.praca.oferowana
    lista alt. nie jest moderowana

  • 5. Data: 2005-01-11 22:23:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 11.01.2005 Marcin <p...@o...pl> napisał/a:

    > No...bo chcalem zapytac ile trzeba kasy wyslac coby sie moje ogloszenie
    > pokazalo ;-)
    > Jakos opornie to idzie 04 wyslalem i do dzis nie ma

    No bo właśnie. To jest w FAQ. Którego nie przeczytałeś, jak widać. Stąd
    problemy...
    Widzisz, ludziom się nie chce czytac FAQa, wolą czekać 7 dni na
    pokazanie się ogłoszenia...

    PS. Wszystkie z ogłoszeń, które kiedykolwiek zamieszczałem, ukazały się.
    To nie jest takie strasznie trudne, wierzaj mi...

    --
    Kender
    "Come on, Doc. Give a good blow."

  • 6. Data: 2005-01-11 22:41:38
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-11, Marcin <p...@o...pl> wrote:
    > No...bo chcalem zapytac ile trzeba kasy wyslac coby sie moje ogloszenie
    > pokazalo ;-)
    > Jakos opornie to idzie 04 wyslalem i do dzis nie ma
    Przeczytaj wspomniane FAQ (namiar na niego pojawił się nawet dziś na ppo
    w poście, którego temat zaczyna się od [Adm]). Sprawdź, czy Twoja wiadomość
    spełnia wymogi formalne. Jeśli nie, to wyślij jeszcze raz przy zachowaniu
    tych wymogów. Jeśli tak, to wyślij maila z pytaniem na p...@h...pl

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tata: Jak się nazywasz?
    Synek: Igor spacja Sapijaszko.

  • 7. Data: 2005-01-11 22:42:01
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-11, Jackare <j...@i...pl_wytnij_to_> wrote:
    > wyslij na alt.pl.praca.oferowana
    > lista alt. nie jest moderowana
    alt.pl.praca.oferowana nie jest dostępna na wszystkich serwerach.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zaoszczędzona benzyna napędza motory tak samo dobrze, jak zaoszczędzony cement
    wiąże zaoszczędzone cegły