PracaGrupypl.praca.dyskusjeksztalcenie wyzsze w Polsce (dluge) › Re: ksztalcenie wyzsze w Polsce (dluge)
    From: d0o0b <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ksztalcenie wyzsze w Polsce (dluge)
    Date: Wed, 26 Nov 2003 19:09:49 +0100

    Dnia Wed, 26 Nov 2003 13:57:55 +0100, Kamil <b...@g...pl> napisał:

    > Jaki jest wasze zdani na ten temat????. Ja w duzej mierze w tym upatruje
    > niecheci praodawcow do zatrudniania mlodych. Zwlaszcza, jesli nie stac
    > ich
    > na kosztowne "przysposobienie do zycia w biznesie"

    Ja osobiście uczę się na PW. Od 3 roku pracuje. Od roku na pełen etat.
    Staram się badać rynek pracy. ostatnio bylem na rozmowie w pewnej firmie i
    mając tylko wiedze ze studiów błysnąłem :) ... nie mam kompleksów
    ,aczkolwiek żałuje iż musze szkołe dzielić z pracą i wiele ciekawych zajęć
    mnie omija i na wiele ciekawych rzeczy nie mogę poświęcić tyle czasu ile
    bym chciał. Studiuję automatykę. Szkoła to bzdura dla ludzi którzy nie
    mają samodyscypliny i nie dążą do upragnionych celów. A pracodawcy i tak
    patrzą na zysk - interesują ich osoby ,które im ten zysk wygenerują.

    d0o0b pozdrawia