PracaGrupypl.praca.dyskusjekrótka piłka - szybka rezygnacja z umowy o pracę › Re: krótka pi³ka - szybka rezygnacja z umowy o pracê
    From: e...@o...pl (AWE)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: krótka pi³ka - szybka rezygnacja z umowy o pracê
    Date: 23 Mar 2005 10:02:37 GMT
    Sender: p...@o...pl@www-1.blink.com.pl

    w...@a...pl wrote:

    > Użytkownik "dekarz" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > nowego
    > papierach
    > >

    > Spokojnie składaj wypowiedzenie (ewentualnie wykorzystaj urlop jeżeli go
    > masz) - nikt nie zabrania pracy na 2 etatach.

    > Zwolnienie też możesz wziąć - choć to nie jest do końca legalne) - ale w
    > ZUS-ie mają taki burdel, że się nie połapią na bank.

    Nie liczyłabym na "burdel" w ZUS. Mam styczność z ZUS-em na bieżąco i wiem
    z własnego doświadczenia żę potrafią wyłapać nawet 1 dzień sprzed 5 lat.
    Tłumaczenie jest niezbyt przyjemne i trzeba zwracać chorobowe z odsetkami.
    Nie wiem czy warto próbować.
    Reszta rad jest całkiem sensowna i warto wybrać którąś z nich
    Pozdrowienia
    AWE

    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl