PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie spotkanie z pracodawcą › Re: koszty dojazdu (było: gdzie spotkanie z pracodawcą)
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koszty dojazdu (było: gdzie spotkanie z pracodawcą)
    Date: Mon, 05 Jul 2004 15:27:27 +0200

    From: [Mo] - 2004-07-05 14:56:

    > Od poniedziałku zaczynam na próbę na 2 tyg. i tak się zastanawiam, jak
    > wygląda kwestia kosztów dojazdu? Czy to idzie w koszty osiągnięcia
    > przychodu, czy to powinien być jakiś dodatek? Bo wiecie, nie chciałabym
    > wyjść na zero, albo, co gorsza, na minus i szczerze, to nawet nie wiem,
    > do czego mam prawo w takiej sytuacji... Ktoś doradzi?

    Obawiam się że jedyne co Ci przysługuje to podwyższone kosztu uzyskania
    przychodu z tytułu pracy poza miejscem zamieszkania (albo mieszkania
    poza miejscem pracy - nie pamiętam dokładnie). Koszty dojazdu pokrywasz
    z własnej kieszeni. Jedynym wyjściem jest wynegocjowanie takiej pensji,
    która Ci pozwoli ponosić te koszty lub innej formy finansowania.
    Pracodawca może np. kupić Ci bilet miesięczny albo zwracać koszty
    paliwa. Zaznaczam jednak że _może_ a nie _musi_.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\