PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec zlotej ery dla pracodowacow? › Re: koniec zlotej ery dla pracodowacow?
    From: "tapczan" <t...@p...gov>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koniec zlotej ery dla pracodowacow?
    Date: Fri, 20 Jan 2006 22:29:05 +0100

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:dqrdli$1hc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wszytkie sprawdzone modele wkonomiczne mowia ze doazenie do pelnego
    > zatrudnienia jest bledem. Pamietajmy jednak ze w pelnym liberalnym
    > rynku sytem niewidzialnej reki sam doprowadza do pelnego zatrudnienia.
    > Pelne zatrudnienie jednka powoduje poglebiajaca sie recesje gdyz
    > wkracza sie w spirale malejacego popytu wewnetrznego co za tym idzie
    > malejacego popytu na prace.

    Chyba ten Twój liberalny bełkot na mózg Ci padł.
    Recesja przy pełnym zatrudnieniu i malejący popyt na pracę??czyli nikt
    nie chcę pracować? to wtedy się sprowadza emigrantów. Wg Ciebie gdy
    każdy ma pracę to maleją wydatki na popyt wewnętrzny? jesteś chory
    psychicznie!! niby kto konsumuje, bezrobotni? a to dobre. Chyba gdy
    każdy ma pracę to zarabia i wydaje pieniądze, bo go na to stać, a przy
    wysokim bezrobociu każdy musi być złotą rączką, bo go nie stać by
    zapłacić innym za usługę