PracaGrupypl.praca.dyskusje › komentarz do ogloszenia

  • 11. Data: 2004-05-19 06:26:27
    Temat: Re: komentarz do ogloszenia
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > WyobraĽcie sobie "system kadrowo - płacowy" napisany przez jedno, lub
    > dwuosobow? firmę programistyczn?. A po kilku latach taki wła?ciciel nagle
    > dostaje wezwanie........ bo Ľle zostały naliczone i odprowadzone składki....

    Takich rzeczy nie wypuszcza sie bez przetestowania ...

  • 12. Data: 2004-05-19 06:27:07
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > a jak sobie wyobrażasz programowanie i zarządzanie systemem
    > bazy danych dla zagadnień finansowych (choćby głupi system do księgowości)
    > bez znajomości zagadnień finansowych...

    To bylo stanowisko administratora !

    A ja chcialem zwrocic uwage, ze wymagania nie pasuja w ogole do
    stanowiska ... ;)

  • 13. Data: 2004-05-19 07:52:28
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To bylo stanowisko administratora !
    >
    > A ja chcialem zwrocic uwage, ze wymagania nie pasuja w ogole do
    > stanowiska ... ;)

    W Accessie jak najbardziej pasuja.
    W ten sposob pracodawcy pisza (administrator) , jesli szukaja osoby do
    Accessa, ktora bedzie rozbudowywala i naprawiala baze (bazy) a nie tylko
    wprowadzala dane i ewentualnie dobudowywala nowe raporty i kwerendy bez
    umiejetnosci dokonywania istotniejszych zmian i uzupelnien. A jesli jeszcze
    bazy dzialaja wielostanowiskowo i maja rozne poziomy dostepu, to zabawa robi
    sie bardzo ciekawa.
    Najczesciej bazy Accessowe zaczynaja pelnic istotna role w danej firmie, gdy
    na jakims stanowisku pracuje osoba, ktora ulatwia sobie i wspolpracownikom
    prace, coraz wieksza czesc pracy przepuszczajac przez rozbudowujaca sie baze
    Access. Zreszta jest to temat rzeka, a jednym z wywolujacych najwieksze
    rozbawienie postow na grupie poswiecoonej Accessowi (po pytaniu o mozliwosc
    uruchomienia bazy Accessa na komputerze nei poziadajacym tego programu) jest
    zapytanie o chetnego do wykonania za nieduze pieniadze niewielkiej bazy,
    ktora absolutnie nie bedzie rozbudowywana.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    ---

  • 14. Data: 2004-05-19 08:20:42
    Od: marcins <m...@c...pl>

    /silver wrote:

    > Odpowiedz bedzie jak zwykle zamaskowana, odsylam na:
    > http://www.kernelthread.com/resume/

    to co ty robisz w polsce ?
    m.

  • 15. Data: 2004-05-19 16:46:20
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    marcins wrote:
    > to co ty robisz w polsce ?

    Przecież to nie jego resume.
    PS. Nauczysz się kiedyś ciąć cytaty, leniu?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1