PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy - proszę o pomoc › Re: kodeks pracy - proszę o pomoc
  • Data: 2007-02-28 13:42:20
    Temat: Re: kodeks pracy - proszę o pomoc
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:es3uqu$4dg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie może chyba być tak,że mnie wysyłają do nowej filii,w której będę przez
    > dłuższy czas i nie należy mi się za to ani złotówka ? W ten sposób to w
    > rozliczeniu miesiąca wyjdę na minusie i to niezłym. Głownie chodzi mi o te
    > diety, z tego co wiem to 23zl dziennie.Pytanie tylko czy mi się należą ?
    > Jeśli będę miał tam żywić się na własny koszt,to ten wyjazd to żaden
    > biznes:/

    Hmm, musisz ustalić z pracodawcą warunki. Dieta jest ustawowa. Lepiej się
    zapytać o charakter wyjazdu, czy jest to delegacja, czy po prostu zostajesz
    przeniesiony do innej placówki z dodatkowymi bonusami w postaci np
    mieszkania zamiast podwyższania pensji, co przy założeniu miejsce
    życia=miejsce pracy za dużym bonusem nie jest.

    R.