PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    From: "sheerer" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
    Date: Wed, 22 Feb 2006 17:40:33 +0100

    Użytkownik "df" napisał w wiadomości news:dthu6p$mc0$1@opal.icpnet.pl...

    > no to jest jedno wyjscie - naklam w cv :)
    > jezeli odpowiada ci praca na stanowisku na ktorym nie potrzebujesz
    > wyksztalcenia to po prostu udawaj ze wyksztalcenia nie masz
    > w ta strone pracodawcy trudniej zweryfikowac, niz jakbys sobie przypisala
    > wyksztalcenie ktorego nie masz

    LOL. Dla mnie 'pomijanie' wykształcenia w CV nie am najmniejszego sensu. Mam
    wypiąć się na 5 lat studiów i pracować "jak" ktoś po średniej szkole ??
    Nigdy.
    Ja nie wiedziałem czego chcę (studiuje informę). Obecnie jestem na IV roku i
    już mam w miarę sprecyzowane 'preferencje'.

    Moja rada:
    1) Podszkol jakoś angielski!!!! Wiem, że się nie chce itp itd itp
    itd...Pewnie znajdziesz tysiąc powodów, żeby tego nie robić. Nawet jak
    znajdziesz jakąś dobrą pracę to prędzej czy później Twoj brak angielskiego
    Cie udupi...Zobaczysz.
    2) W większości większych firm znajomość angielskiego jest obowiązkowa.
    Skoro musisz już teraz coś znaleźć to może poszukaj wśród tych
    mniejszych...Jesteś po ekonomii...ale jaka specjalność?