PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierowca międzynarodowy...?

  • 1. Data: 2005-04-16 14:06:31
    Temat: kierowca międzynarodowy...?
    Od: "2misiek" <2...@i...pl>

    witam

    Swojego czasu zrobiłem sobie kilka dodatkowych kategorii prawa jazdy (tak na
    wszelki wypadek). Co jakiś czas się przydają ale zastanawiam się czy warto
    dorobić sobie badania i poszukać pracy jako kierowca na międzynarodówce?
    Jak wyglądają reali takiej pracy?

  • 2. Data: 2005-04-17 09:21:46
    Temat: Re: kierowca międzynarodowy...?
    Od: Domin <d...@o...pl>

    On 16 Apr 2005 16:06:31 +0200, "2misiek" <2...@i...pl> wrote:

> [...]
    >dorobić sobie badania i poszukać pracy jako kierowca na międzynarodówce?

    Zaraz pewnie sie odezwa glosy ze to reklama, sciema i OT itp. ale
    uwazam ze oferta jest ciekawa i jak najbardziej wiarygodna.
    V-Ships PL Sp. z o.o. Al.Zjednoczenia 1, Gdynia, Poland
    +48 58 661 91 99
    szukaja ludzi na kierowce autobusu w Anglii.
    W tym celu przeprowadzaja szkolenie z egzaminem (tu w Polsce).
    Szkolenie jest darmowe, nawet zapewniaja wyzywienie i zakwaterowanie
    na czas szkolenia (4-6tyg.).
    To co oferuja to etat kierowcy autobusu w Anglii. 7,5funta/h
    (+0,5funta/h ale wyplacane po roku) 36h pracy w tygodniu (jak ktos
    chce wiecej to juz jest liczone jako nadgodziny). Kontrakt na 2 lata.
    Od zarobkow trzeba odliczyc 18-19% podatku. Pomagaja zalatwic
    mieszkanie, placa za przejazd. Jedynie jak ktos chce zerwac kontrakt
    przed uplywem 2 lat to musi "zwrocic koszty szkolenia" 2500funtow.

    Ponoc takie stawki maja rowniez kierowcy Angielscy.
    Pozdrawiam
    Dominik