PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie sa zarobki PH - podkarpacie??

  • 1. Data: 2007-03-20 13:08:11
    Temat: jakie sa zarobki PH - podkarpacie??
    Od: "Buku" <sss@ss//.pl>

    ide na rozmowe i chce sie przygotowac:
    prosze pisac swoje uwagi
    czy stala/ile/ + prow./ile/ itp.

    Pozdrawiam
    buku

  • 2. Data: 2007-03-21 09:34:30
    Temat: Re: jakie sa zarobki PH - podkarpacie??
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > ide na rozmowe i chce sie przygotowac:
    gratulacje
    > prosze pisac swoje uwagi
    przygotuj się rzetelnie
    > czy stala/ile/ + prow./ile/ itp.
    tak/od min wzwyż/możl./+ ile wynegoc./ jest zap. ale zar. mogą być wys. ale
    to zal.

    > Pozdrawiam
    > buku
    Pozdrawiam
    kuku

    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-03-21 14:33:58
    Od: "Buku" <sss@ss//.pl>

    sp. pa. za. ch. ci. w. du.

    buku

  • 4. Data: 2007-03-21 16:27:37
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > sp. pa. za. ch. ci. w. du.
    >
    > buku

    no i na jakim poziomie rozpocząłeś tą dyskusję na takim zakończyłeś, ale to
    cały świat wokół jest zły a Ty wszystko robisz dobrze.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-03-21 16:51:07
    Od: "Grisza" <g...@g...pl>

    jak masz problemy z kobietami to nie siedz na necie i nie czychaj na
    literówke tylko idz do seksuologa,
    bo dla mnie kazdy normalny czlowiek wie o co w tym zapisie chodzi.

    pozdro

  • 6. Data: 2007-03-22 07:24:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    po pierwsze "primo" zapoznaj się z netykietą
    po drugie "primo" co to jest PH?
    po trzecie "primo" miedzy Rzeszowem a np jakimiś Ustrzykami Dolnymi bądź
    jeszcze inną jeszcze mniejszą miejscowością jest dość duża różnica.
    Nie sądzisz?

  • 7. Data: 2007-03-22 08:01:39
    Od: "Buku" <sss@ss//.pl>

    Teraz uwagi dla Ciebie :

    primo -

    3 główne zasady netykiety:
    . Myśl(!)
    . Nie działaj na czyjąś szkodę
    . Nie nadużywaj

    Typowo kulturalne:
    Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku
    temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl
    to na spokojnie i dwukrotnie.

    Z w r a c a j u w a g ę r a c z e j b e z p o ś r e d n i o d a n e j
    o s o b i e n i ż p u b l i c z n i e (zostanie lepiej odebrana i nie
    jako atak), chyba że jest to osoba już wyjątkowo łamiąca wszelkie reguły (i
    robi to też publicznie) i po wcześniej osobiście zwróconej jej uwadze nie
    zareaguje.

    złamałeś wszystkie trzy i nie mówie o reszcie !!!

    secundo -

    każdy kto jest na tej grupie wie co znaczy skrót PH

    tertio -

    Nie chodzi jakie miasto, wiadomo że nie ma PH w firmie z Chebzi dolnej,
    aczkolwiek duże koncerny mieszczą sie obok małych miejscowości - nie ma
    regóły, chodzi o statystyczne porównanie.

    Pozdro - bez odbioru

    Buku

  • 8. Data: 2007-03-22 08:24:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Buku napisał(a):

    > Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku
    > temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl
    > to na spokojnie i dwukrotnie.

    a czym cię obraziłem, tym że ci zwróciłem uwagę? No to strasznie
    drażliwy jesteś.

    > złamałeś wszystkie trzy i nie mówie o reszcie !!!

    gdzie?

    > secundo -
    >
    > każdy kto jest na tej grupie wie co znaczy skrót PH

    no widzisz a ja akurat nie wiem to ci chyba nie pomogę.

> [...]
    > aczkolwiek duże koncerny mieszczą sie obok małych miejscowości - nie ma
    > regóły, chodzi o statystyczne porównanie.

    statystycznie to pół samochodu.

    <cyt>
    czy stala/ile/ + prow./ile/ itp.
    </cyt>
    raczej ciężko statystycznie prowizje określić, to już zależy od
    konkretnego przypadku. Więc o co ci chodzi.

    p.s Może mnie uświadomisz i powiesz mi co to jest to PH bo gógle (
    1,380,000 w języku polski dla zapytanie PH. ) to chyba nie to co trzeba
    wyrzuca.

    p.s z netykiety "stosowanie się do reguł pisania obowiązujących w danej
    grupie (sposób kodowania polskich liter, zasad cytowania, możliwości
    wysyłania (lub nie) wiadomości formatowanych w HTML-u, możliwości
    dołączania (lub nie) plików binarnych), co zwykle jest szczegółowo
    opisane w FAQ danej grupy" - odpowiadaj pod postami.

  • 9. Data: 2007-03-22 13:53:42
    Od: u...@g...pl

    Witam,

    > każdy kto jest na tej grupie wie co znaczy skrót PH

    Co to jest PH? Pewnie jest takich więcej jak ja, ale jak juz walnąłeś
    o tej grupie to nikt sie nie wychyla (na 8 postów nikt nie napisał o
    zarobkach PH).

    > Nie chodzi jakie miasto, wiadomo że nie ma PH w firmie z Chebzi dolnej,
    > aczkolwiek duże koncerny mieszczą sie obok małych miejscowości - nie ma
    > regóły, chodzi o statystyczne porównanie.

    Jak sie nie wie co to PH to tym bardziej gdzie to jest.

    Jeżeli Ci to nie sprawia trudości to czy mógłbyś rozwiać nasze (moje i
    tych co nie wiedzą) domysły?
    Z góry dziękuję

    Usjwo

  • 10. Data: 2007-03-23 18:18:15
    Od: "Grisza" <g...@g...pl>

    skoro jak nie wiesz co to za skrót, to nie dla Ciebie ogłoszenie, nie Twoja
    branża, sory !!!
    buku

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...