PracaGrupypl.praca.dyskusjejaki fundusz emerytalny??? › Re: jaki fundusz emerytalny???
    From: "Kari" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaki fundusz emerytalny???
    Date: Tue, 7 Jan 2003 08:16:48 +0000 (UTC)

    Ambroz <a...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Musze zawrzec umowe z funduszem emerytalnym, ale jestem w tym calkiem
    > zielony.
    >
    > Prosze o pomoc i porady w wyborze DOBREGO funduszu emerytalnego.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ambroz
    >
    > Do niedawna podobnie jak Ty nie wiedziałam jak się poruszać w tym
    temacie,ale sama też muszę wybierać i udało mi się zebrać trochę informacji
    na ten temat. Generalnie, przy wyborze funduszu musisz zwrócić uwagę na
    wysokość prowizji, jaka jest pobierana od składek oraz na zmiany jakie
    zanotował fundusz od początku swej działalności. Jeśli chcesz zapisać się
    do "molochu" to najlepszy będzie CU lub NN ale licz się z tym że tam nie będą
    specjalnie dbać o Ciebie. Podobno warto zainteresować się funduszem Sampo
    (dawniej Norwich Union i coś tam jeszcze) ale decyzja należy do Ciebie.
    W żadnym wypadku nie porywaj się na AIG lub Amplico, podobno mają problemy.
    Powodzenia
    Kari