PracaGrupypl.praca.dyskusjejaki fundusz emerytalny??? › Re: jaki fundusz emerytalny???
    From: "Jarek \"Kadron\" Czyrko" <kadron[nospam]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaki fundusz emerytalny???
    Date: Mon, 6 Jan 2003 10:23:22 +0100

    > Prosze o pomoc i porady w wyborze DOBREGO funduszu emerytalnego.

    Generalnie nie ma znaczenia jaki wybierzesz. Byle duzy. Proponuje CU lub NN.
    Sam mam w NN. Ale musisz wiedziec, ze ewentualna emerytura z funduszy bedzie
    rownie znikoma co z ZUS.
    Mozesz sie ubezpieczyc w ramach III filaru czyli ubezpieczen na zycie
    ale rowniez nie masz zadnej gwarancji ze cos dostaniesz. Niemniej ten system
    dziala na zachod od Odry wiec ja tez go wybralem.

    Pozdraiwiam

    Jarek Czyrko