PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki format pliku z CV?

  • 11. Data: 2002-11-13 23:43:00
    Temat: Re: jaki format pliku z CV?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Jakis czas temu organizowalem rekrytacje wiec przysylano do mnie sporo CV.
    Moj ranking jest nastepujacy:
    1 miejsce: rtf
    2 miejsce: pdf
    3 miejsce: doc
    4 miejsce: html

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 12. Data: 2002-11-14 10:56:03
    Od: "Doman" <d...@f...com.pl>

    > Mam pytanie dotyczace formatu pliku w jakim powinno sie pracodawcy wysylac
    > CV, list motywacyjny.

    ja mam pytanie pokrewne: jak lepiej wysłać aplikację, e-mailem czy zwykłą
    papierową pocztą, jeżeli dopuszczalne są obie możliwości?

    --
    pozdrawiam,
    ________

  • 13. Data: 2002-11-14 14:12:41
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    <b...@o...pl> wrote in message

    > Dla mnie firma, w której nie potrafią odczytać
    > pdf-a jest spalona i szkoda dla niej czasu.

    uaaaaaahhhhhaaaaaaaa :-P

    zapraszam więc do dalszej dyskusji :->>>>

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 14. Data: 2002-11-14 17:34:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Łukasz Pietrowski" <f...@a...net.pl> wrote:
    > Word i wogole nie przeczytaja naszej oferty. Moze bezpieczniej wysylac pdf
    > lub zwykly txt? Jakie sa doswiadczenia grupowiczow w tej kwesti?

    Zapytać pracodawcę, a jeśli nie można/nie da się wysłac txt.

    --

  • 15. Data: 2002-11-14 17:36:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Doman <d...@f...com.pl> wrote:

    > ja mam pytanie pokrewne: jak lepiej wysłać aplikację, e-mailem czy zwykłą
    > papierową pocztą, jeżeli dopuszczalne są obie możliwości?

    Nie ma reguły. Dla mnie lepiej, jak dostane pocztą elektroniczną.

    --