PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka pensja dla logistyka › Re: jaka pensja dla logistyka
  • Data: 2002-09-25 14:54:50
    Temat: Re: jaka pensja dla logistyka
    Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro pracowałeś w logistyce to chyba wiesz jakie są zarobki ;)

    Po pierwsze nie "pracowałeś" tylko "pracowałaś" :-)))
    w tym zawodzie, jakbyś nie wiedział kobiety też mogą pracować :-)
    myślisz że moja płeć może mieć wpływ na wysokość pensji ? :-)

    Pracowałam w logistyce 3 lata, ale 2 lata temu. Przez ostatnie 2 lata pracuję
    w innym dziale (ale mimo wszystko trochę współpracującym z logistyką).
    Zdaję sobie sprawę że stawki się zmieniły.
    Dlatego chodzi mi ile teraz daje się logistykom na okres próbny.
    Może ktoś też starał się w ostatnim czasie o takie stanowisko, i może
    zdradzić ile mu zaproponowali na początek.