PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka branża? › Re: jaka branża?
    From: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka branża?
    Date: Sun, 1 Jun 2003 01:36:47 +0200

    > powiem tak, prawda jest ze 80% zajec na studiach inf to tak naprawde na
    nic
    > sie nie przydaje. jak sie sam za cos nie wezmiesz i nie ukeirunkujesz, to
    po
    > studiach wychodzisz "goly i wesoly" i naprawde masz blade pojecie o
    > wszystkich
    > a zerowe o czyms konkretnym.
    > ja w tym roku koncze studia inf na PWr i nawet przez mysl mi nie
    przechodzi,
    > ze
    > moglbym pracowac w innym zawodzie niz informatyk (no chyba ze jako
> [...]

    a ja się nie zgodzę. Wprawdzie dopiero się uczę, ale też pracuję (jako
    programista), i jak na razie w praktyce(!)najbardziej mi się przydał
    przedmiot o nazwie "Języki formalne i kompilatory" (mimo że nie piszę wcale
    kompilatora).
    Generalnie to nie jesteś IMO w stanie przewidzieć, co Ci się może przydać. I
    wprawdzie musiałem sporo sobie doczytać w tej dziedzinie (i przypomnieć
    część rzeczy), ale gdybym nie studiował, a tylko poszedł na taki kurs
    "pigułkę", to nawet nie miałbym pojęcia, że czegoś takiego warto szukać.