PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zmniejszyć.. › Re: jak zmniejszyć..
    From: "Tom" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak zmniejszyć..
    Date: Sun, 24 Aug 2003 18:18:16 +0200

    > może nie dokładnie ale może jest jakiś sposób ( o którym nie wiem )jak
    płacić
    > mniejszy ZUS za siebie !Prowadze własną działalność gospodarczą. ZUS mnie
    > wykańcza ponad 600 zł za miesiąc SZOK!!!
    > PS. Może ktoś wie?
    > będę wdzięczna

    kupic hektar ziemi (hektar piachu za miastem mozna dostac za 2000 zl), zrobi
    sie rolnikiem i placic smieszna stawke krus?

    podobno do dzialalnosci rolniczej mozna dopisac wszystko, kazdy inny rodzaj
    dzialalnosci dorejestrowac. moj kolega twierdzi ze jego brat rolnik
    sprzedaje tak komputery. czy ktos moze to potwierdzic?

    Tom