PracaGrupypl.praca.dyskusjejak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ? › Re: jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?
  • Data: 2002-05-29 06:19:15
    Temat: Re: jak z pracą w Warszawie lub lub Poznaniu :-) v )-: ?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciach
    > W Warszawce jest ciezko raczej.

    Teraz w Poznaniu tez jest ciężko i wg moich doświadczeń w poszukiwaniu i
    W-wie i w P-niu to chyba jednak w W-wie jest mimo wszystko trochę więcej
    możliwości znalezienia czegoś i zawsze stawki są (i były) większe. Wszędzie
    jest gorzej niż np. 2 lata temu, ale proporcje (bezrobocie, płaca) zostały
    zachowane. Gdzie było dobrze jest źle, gdzie było źle jest tragicznie, a
    gdzie było tragicznie to nie wiem jak jest. Cieżko mi jest wyobrazić sobie
    jak "sie zyje" w gminach z 40% bezrobociem.
    Powodzenia