PracaGrupypl.praca.dyskusjejak wybrnąć z pytania od pracodawcy ile chciałby Pan zarabiać › Re: jak wybrnąć z pytania od pracodawcy ile chciałby Pan zarabiać
  • Data: 2005-01-16 19:41:37
    Temat: Re: jak wybrnąć z pytania od pracodawcy ile chciałby Pan zarabiać
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    From: [Jarek aka Dzarko] - 2005-01-16 09:29:

    > Tia, z jednym malym ale. W przypadku negocjacji warunkow zatrudnienia,
    > przy zalozeniu ze nie jestes swiatowej klasy specjalista, a zwyklym
    > pracownikiem, musisz liczyc sie z tym, ze podajac zbyt wysoka kwote,
    > skazujesz sie na niepowodzenie. Dlatego, zupelnie swiadomie, radze podawac
    > kwote NIZSZA, ale z zalozeniem, ze to tylko poczatek, a potem spodziewam sie
    > podwyzki.
    >
    > Owa zasada negocjacji, ktora wspomniales, moze miec zastosowanie tylko
    > wtedy, gdy obu stronom zalezy na tym konkretnym pracowniku/umowie. Mozna tak

    Jeżeli pracodawcay na Tobie nie zależy to albo i tak wcale Cię nie
    zatrudni (więc stawka nie ma tu znaczenia) albo nie masz szans na
    podwyżkę bo pracę dostaniesz tylko dlatego że byłeś tańszy niż inni.
    Okazanie drugiej stronie że sam nie cenisz własnej wiedzy i
    doświadczenia (bo w końcu to je sprzedajesz) doprowadzi do tego że i ona
    jej nie doceni.

    > robic negocjujac fuzje, kontrakty itd. Gdy przychodzi sie starac o prace w
    > kraju, gdzie na kazde stanowisko jest kilo kandydatow, trzeba, niestety,
    > stosowac nieco inne zasady. Tu obowiazuje zasada "kto za mniej", a nie "kto

    W porządnych firmach obowiązuje wciąż zasada "kto lepszy". W firmie,
    która oszczędza na pracownikach IMHO pracować nie warto. Jak wcześniej
    napisałem jeśli pracodawca nie doceni Twojej wartości od samego początku
    - nie zrobi tego nigdy.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::