PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to z dyrektorem bywa... › Re: jak to z dyrektorem bywa...
    From: "Marek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to z dyrektorem bywa...
    Date: Wed, 12 Jan 2005 15:46:52 +0100

    > Gdyby chciał go przywrócić - i naprawdę by mu na tym pracowniku
    > zależało - dałby mu "porządną" pensje + różne dodatki.
    > Jak to było u mojego ojca - zwolnił się z politechniki wrocławskiej,
    > po pół roku dyrektor wydziału do niego wydzwaniał, bo mieli problemy i
    > zaproponował mu:
    > "Panie wojtku - wraca pan do pracy u nas, ma pan ciągłość pracy, tak
    > jakby się pan nie zwolnił i zarabia pan dwa razy więcej..." - to jest
    > docenianie - to co usłyszał przedmówca to ultimatum....

    pracuje w takiej firmie że liczy się tylko praca i nie ma mowy o żadnych
    podwyżkach ,uważam że byłem wykorzystywany bo za 2100 netto mając obowiązki
    kontrolera zarządzania to dyrektor pewnie się cieszy że znalazł leszcza do
    roboty.. Tak więc nie sądzę że chce mnie zwolnić po powrocie, on ma dosyć
    stażysty który ma kilka miesięcy stażu w firmie i chce żebym to ja wrócił, w
    tej firmie nie ma znajomości , nie ma solidarności między ludźmi, jest tylko
    praca i praca.. To branża hipermarketów. Powiedziałem dyrektorowi że to
    kiepska praca dla księgowego ktory ma obowiązki kontrolera zarządzania a ma
    stanowisko managera działu księgowość, ale w tej firmie to normalka,nie
    sądzę że ma kogoś na moje miejsce za takie pieniądze. Więc co mi radzicie??
    W ogóle to w dzisiejszych czasach jeszcze się występuje o podwyżkę po
    powrocie ze zwolnienia?;)