PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest z zasilkami

  • 1. Data: 2005-02-01 23:22:35
    Temat: jak to jest z zasilkami
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

    Witam

    Byc moze, ze moje pytanie jest oczywiste, prosze wybaczyc.

    Pytanie: Czy osobie, ktora skonczyla studia licencjackie prawie 3 lata temu
    przysluguje zasilek dla bezrobotnych? Dodam, ze osoba ta, po studiach
    licencjackich rozpoczela i skonczyla magisterskie, ale sie jeszcze NIE
    obronila. Od ukonczenia studiow magisterskich minal prawie rok, lecz osoba
    od dawna nie ma juz praw studenta.
    Czy zatem moze isc do urzedu pracy, zarejestrowac sie, szukac pracy i
    otrzymywac zasilek, przedstawiajac np. dyplom po licencjacie?

    Dziekuje wszystkim zyczliwym :)

  • 2. Data: 2005-02-01 23:41:32
    Temat: Re: jak to jest z zasilkami
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    MK w news:ctp300$6bo$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > Pytanie: Czy osobie, ktora skonczyla studia licencjackie prawie
    > 3 lata temu przysluguje zasilek dla bezrobotnych?

    Jeśli przepracowała określony czas, otrzymując określone wynagrodzenie to
    tak. Nauka ma niewielkie znaczenie.

    > Czy zatem moze isc do urzedu pracy, zarejestrowac sie, szukac
    > pracy

    Tak

    > i otrzymywac zasilek, przedstawiajac np. dyplom po licencjacie?

    Za sam dyplom niestety niczego nie dadzą.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-02-01 23:43:39
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (MK, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > Czy zatem moze isc do urzedu pracy, zarejestrowac sie, szukac pracy i
    > otrzymywac zasilek, przedstawiajac np. dyplom po licencjacie?

    O, kolego, nie chcę Cie martwić, ale jak nie masz przepracowanego roku
    za minimalną pensję, to nikogo nie interesuje stopień zaawansowania
    Twoich studiów. Pytanie powinno raczej brzmieć "Czy prawie rok po
    ukończeniu studiów bez uzyskania tyt. mag. przysługuje mi status i
    przywileje absolwenta?" Od razu Ci powiem, że ja nie wiem. :-)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 4. Data: 2005-02-02 08:08:34
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2005 00:43:39 +0100, Mo napisał(a):

    > Twoich studiów. Pytanie powinno raczej brzmieć "Czy prawie rok po
    > ukończeniu studiów bez uzyskania tyt. mag. przysługuje mi status i
    > przywileje absolwenta?" Od razu Ci powiem, że ja nie wiem. :-)

    Od prawie roku nie ma czegoś takiego jak status absolwenta.
    Praktycznie ma to znaczenie tylko dla osób w wieku od 25 do 27 lat - jeśli
    ukończyły szkołę w ciągu ostatnich 12 miesięcy to mogą korzystać z tych
    samych form aktywizacji co osoby do 25 roku życia.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2005-02-02 08:43:21
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

> [...]
    > ukończeniu studiów bez uzyskania tyt. mag. przysługuje mi status i
    > przywileje absolwenta?" Od razu Ci powiem, że ja nie wiem. :-)

    Czyli rozumiem, ze studia i nauka nie ma znaczenia? Trzeba mniec rok pracy
    (na umowe o prace?) i tylko wtedy przysluguje zasilek?
    Jak tu ktos zauwazyl nizej, osoba ta juz chyba nie zalapie sie na
    absolwenta, choc co to daje, to nie wiem :)
    Dzieki